رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک خبر داد:

باشگاه جدید کتابخوانی کودک و نوجوان در شهرستان سیریک ثبت شد

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۲:۰۰
کد خبر: ۹۳۹۶۵۶
باشگاه جدید کتابخوانی کودک و نوجوان در شهرستان سیریک ثبت شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک گفت: در سال‌های اخیر شهرستان سیریک در حوزه کتاب و کتابخوانی و ثبت باشگاه کتابخوانی در جام باشگاه‌های کتاخوانی کودک و نوجوان بعنوان یکی از شهرستان‌های موفق در این حوزه بوده است .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مصطفی کریمی زاده  افزود: شهرستان سیریک  در سال‌های گذشته در زمینه باشگاه های کتابخوانی ۱۵ باشگاه را به ثبت رسانده بود که با ثبت ۲۰باشگاه جدید  فعالیتهای چشمگیری با همکاری اداره آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی  در این شهرستان  صورت خواهد گرفت  .

وی بیان کرد: باشگاه‌های کتاب‌خوانی نقش بسیار مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی به ‌ویژه در بین کودکان و نوجوانان شهرستان سیریک  دارند.

وی گفت: در این طرح، مربیان، معلمان و مروجان کتاب‌خوانی به عنوان تسهیل گر در کارگاه‌های آموزشی شرکت کرده و سپس در گروه‌های ۱۲ نفره کودک یا نوجوان یک باشگاه کتاب‌خوانی تشکیل می‌شود.

کریمی زاده  بیان کرد: این باشگاه‌ها در کتابخانه‌ها، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدارس، مساجد، کانون‌های فرهنگی و هنری در شهرها و روستاها فعالیت می‌کنند.

کریمی افزود: مطالعه کتاب‌های خوب به انسان شیوه زندگی کردن، رفتارهای خوب چطور اندیشیدن را می‌آموزد و به انسان کمک می‌کند تا خط فکری خود را پیدا کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک  ادامه داد: هیچ‌ چیز به اندازه کتاب خوب خواندن باعث موفقیت نمی‌شود چون ذهن انسان قدرت پردازش و دریافت عمیقی پیدا می‌کند که ناخودآگاه سبک زندگی و عقاید او را تحت شعاع قرار می‌دهد.

وی اظهار کرد: باشگاه‌های کتاب‌خوانی محل خوبی برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با کتاب‌خوانی است. 

کریمی زاده  گفت: علاقه‌مندان به ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان می‌توانند به نشانی bookpromotion.ir مراجعه کنند.

شهرستان سیریک با جمعیتی بالغ بر۴۵ هزار نفر در۱۷۰ کیلومتری شرق استان هرمزگان  واقع شده  است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز