خبر داد و گفت: از مهم‌ترین آثار آن می‌توان به سریال چهار چرخ، سریال 23‌‌‌ گرم و سریال آدمخوار اشاره کرد."> ساخت مستند"موقوفات شاخص هرمزگان"
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان هرمزگان خبر داد:

ساخت مستند"موقوفات شاخص هرمزگان"

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۰۷:۴۱:۱۵
کد خبر: ۹۴۲۵۱۱
ساخت مستندموقوفات شاخص هرمزگان
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان هرمزگان از ساخت مستند"موقوفه مشیر دوانی ،غلامرضا انباز،عباسپور و حسینیه دهبارز" به کارگردانی و تهیه کنندگی <جواد مزدآبادی> خبر داد و گفت: از مهم‌ترین آثار آن می‌توان به سریال چهار چرخ، سریال 23‌‌‌ گرم و سریال آدمخوار اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ رضا محرمز اده اظهار داشت: : این مستند چند  قسمتی درباره موقوفات شاخص استان  هرمزگان  در زمینه فرهنگی ،اجتماعی و اقتصادی به کارگردانی و تهیه کنندگی جواد مزدآبادی و همکاری روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف در حال ساخت است.

وی گفت: این مستند چند قسمتی مربوط به موقوفات شاخص (مرحوم حاج مختار مشیر دوانی)در شهرستان بندرعباس،(غلامرضا انباز و حسینیه دهبارز) در شهرستان رودان  ونیز (عباسپور) در شهرستان حاجی آباد است.

محرم زاده بیان داشت : فیلمبرداری مربوط به موقوفه مرحوم حاج مختار مشیر دوانی  در بندرعباس توسط گروه فیلمساز این مستند آغاز  شده است.

وی هدف ازتهیه این مجموعه مستند را معرفی موقوفات، واقفان و ترویج فرهنگ وقف و انفاق در استان عنوان کرد و گفت: این مستند با رویکرد شناساندن آثار و برکات وقف و موقوفات سعی در معرفی هرچه بیشتر سنت وقف در جامعه دارد.

مسئول روابط عمومی اوقاف هرمزگان ادامه داد : معرفی موقوفه، سال وقف، زندگی‌نامه واقف، نیت واقف، معرفی متولیان، اراضی و املاک موقوفات و دستاوردهای آن و همچنین نظرات علما و مفاخر این استان در مورد موقوفه از بخش‌های این مستند است.

وی گفت: جواد مزدآبادی، کارگردان سینما و تلویزیون ایران است که  از مهم‌ترین آثار جواد مزدآبادی می‌توان به کارگردانی سریال چهار چرخ، سریال 23‌‌‌ گرم و سریال آدمخوار اشاره کرد.

این مستند از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز