امام جمعه حاجی آباد:

قطب فرهنگی شهرستان نیاز به گسترش فضای پیرامونی دارد

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۷:۵۵:۵۲
کد خبر: ۹۴۶۷۹۷
قطب فرهنگی شهرستان نیاز به گسترش فضای پیرامونی دارد
امام جمعه شهرستان حاجی آباد در جلسه بررسی مشکلات امامزادگان سیدمحمد و امیر نظام الدین حاجی آباد گفت : این امامزادگان قطب فرهنگی این شهرستان هستند که نیاز به فضای بیشتری جهت اجرای برنامه ها فرهنگی مذهبی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حجت الاسلام والمسلمین شریفی امام جمعه شهرستان حاجی آباد در جلسه بررسی مشکلات امامزادگان سیدمحمد وامیر نظام الدین این شهرستان که با حضور شهردار،شورای شهر،مسئول اوقاف و امور خیریه و نیز هئیت امناء برگزار شد اظهار داشت: با توجه به برنامه گسترده فرهنگی،مذهبی و اجتماعی در قطب فرهنگی این منطقه نیاز به فضای تقریبی 3 هزار متر مربع زمین اطراف آن را دارد.

وی در این جلسه از شهردار و شورای شهر خواست تا با بررسی و هماهنگی با مالکین اراضی جنب امامزادگان با تعامل و توافق موجبات این کار صورت پذیرد.

حجت السلام والمسلمین شریفی گفت : این امامزادگان یکی از قطب‌های گردشگری مذهبی این شهر به شمار می‌رود و همه ساله به ویژه در ایام تابستان و بهار میعادگاه عاشقان اهل بیت (ع) است.

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به اینکه با همدلی و مدیریت جهادی می‌توان از ظرفیت‌های بقاع متبرکه در جهت گسترش برنامه فرهنگی مذهبی گام‌های بزرگ و موثری را برداریم خاطر نشان کرد: فراهم نمودن امکانات که یکی از لزومات آن فضای پیرامونی بقاع متبرکه می باشد باعث ایجاد آرامش برای زائران و گردشگران مذهبی می گردد.

حجت السلام شریفی با اشاره به اینکه بقاع متبرکه برای تبدیل به قطب‌های فرهنگی شدن پتانسیل بالایی دارند و باید از این ظرفیت بهره برد اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها به جایگاه و ظرفیت بقاع متبرکه به‌عنوان قطب‌های فرهنگی اشاره کرده‌اند که براساس این منویات باید نگاه ویژه و عمیق به این امامزادگان داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز