فرمانده انتظامی هرمزگان:

دستگیری ۲۰ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر طی ۲۴ ساعت در هرمزگان

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۸:۲۴:۰۲
کد خبر: ۹۴۷۴۰۰
دستگیری ۲۰ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر طی ۲۴ ساعت در هرمزگان
فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی ودستگیری ۲ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و کشف ۲۹۴ کیلو انواع مواد افیونی در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در ۲۴ ساعت گذشته موفق شدند، ۴ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۱ دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر را شناسایی و ۲۰ سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت، ۲۹۴ کیلو و ۴۶۱ گرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شده است، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل ۲۹۱ کیلو و ۴۶۹ گرم تریاک، ۲۴ گرم حشیش، ۳۵۷ گرم هروئین و ۲ کیلو و ۵۴۷ گرم سایر مواد است که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری مأموران انتظامی رودان و سیریک کشف و ضبط شده است.

سردار جعفری اظهار داشت: طی این مدت ۲۶ مرحله طرح پاک سازی انجام و ضمن پاکسازی منازل و پاتوق‌های توزیع و مصرف مواد، ۳۵۶ نفر معتاد، خرده فروش و توزیع کننده مواد دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان بر شمرد و تصریح کرد: پلیس با توان عملیاتی بالا اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و موادفروشان جوانان این مرز و بوم را آلوده کنند و از مردم درخواست می‌شود هرگونه موارد هنجارشکنی را به وسیله شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز