مدیرآب و خاک و امور فنی مهندسی جهادکشاورزی هرمزگان:

انجام امورات مرتبط با طرح های آبیاری تحت فشار در سامانه ارجاع کار

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۲:۱۵
کد خبر: ۹۴۷۹۳۵
انجام امورات مرتبط با طرح های آبیاری تحت فشار در سامانه ارجاع کار
مدیرآب و خاک و امور فنی مهندسی جهادکشاورزی هرمزگان از انجام امورات مرتبط با طرح های آبیاری تحت فشار در سامانه ارجاع کارخبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ ایمان پژمایه با اشاره به واگذاری طرح های آبیاری تحت فشار اظهار کرد : طی جلسه ای مشترک با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان قرار است امورات مرتبط باطرح های آبیاری تحت فشار از مرحله درخواست کشاورز، مطالعه و طراحی ، اجرای طرح و تا تحویل موقت به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان واگذار شود.

وی افزود: با انعقاد تفاهم نامه ای قرار است امورات مرتبط با طرح های آبیاری تحت فشار از مرحله درخواست کشاورز تا تحویل موقت به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی واگذار شود.

مدیرآب و خاک و امور فنی مهندسی جهادکشاورزی هرمزگان در خصوص مزیت های این واگذاری ادامه داد: این امر باعث کاهش مراجعه ارباب رجوع به سازمان جهادکشاورزی و تسریع در روند کاری کشاورزان خواهد شد .

به گفته پژمایه، تمامی امورات از طریق سامانه ارجاع کار سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با انعقاد تفاهم نامه مشترک فی مابین مدیریت آب و خاک و امور فنی مهندسی جهادکشاورزی هرمزگان با سازمان نظام مهندسی  کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان تمامی مشاوران وپیمانکاران طرح های آبیاری تحت فشار زیرنظر سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان و از طریق سامانه ارجاع کار فعالیت های مرتبط را انجام خواهند داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز