رییس هیات والیبال جزیره کیش:

در لیگ دسته اول بانوان تیم خواهیم داشت/ سطح مسابقات لیگ بالا بود

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۹:۵۸:۵۶
کد خبر: ۹۵۳۵۲۲
در لیگ دسته اول بانوان تیم خواهیم داشت/ سطح مسابقات لیگ بالا بود
رییس هیات والیبال جزیره کیش گفت: از روزی که سکان هدایت هیات والیبال کیش را بر عهده گرفتیم، یکی از اهداف اصلی مان نگاه ویژه و سرمایه گذاری بر روی حوزه بانوان بود که با برگزاری لیگ این هدف تحقق یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علی نجفیان رضوی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا در کیش گفت : از پایان سال قبل که هیات را تحویل گرفتیم ، یکی از اهداف و دغدغه هایمان حوزه بانوان بود و به همین منظور در تقویم کاری سال جاری برگزاری مسابقات لیگ بانوان جزیره کیش دیده شد که خداروشکر امروز شاهد به پایان رسیدن یک لیگ خوب و سطح بالا بودیم. ضمن اینکه برای اولین بار در جزیره کیش مسابقات طبق قوانین فدراسیون جهانی برگزار شد.

وی افزود : برگزاری لیگ بانوان جزیره کیش قطعا به منظور محک اولیه و استعداد سنجی برای حضور در لیگ های کشوری بود. در ابتدا هم هشت تیم برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کردند که ما برایمان باقی ماندن تا پایان فصل اولویت بود و در نهایت 5 تیم لیگ را تشکیل دادند که دو تیم شامل بازیکنان بزرگسال بود و سه تیم از جوانان و نوجوانان بودند. کما اینکه امسال هم مجموعه دیپلمات در نظر داشت تا در مسابقات لیگ و یا دسته اول کشور حضور داشته باشد که با پیشنهاد ما تصمیم گرفتند اسپانسر لیگ بانوان جزیره شوند.

رییس هیات والیبال جزیره کیش با اعلام این خبر که قطعا سال آینده کیش در لیگ های بانوان کشور تیم داری می کند یا خیر، عنوان کرد: دوستانم در هیات برآورد هزینه کرده اند که ما برای حضور در لیگ برتر بانوان بایسستی مبلغی در حدود540 میلیون تومان و برای حضور در لیگ دسته اول بانوان430 میلیون تومان در اختیار داشته باشیم، که به لطف خدا و مجموعه دیپلمات قطعا سال آینده جزیره کیش در لیگ دسته اول بانوان کشور نماینده خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز