علی خدیور دارنده مدال برنز دو و میدانی ۴۰۰ متر آسیا :

فدراسیون در خواب زمستانی است/ با حمایت مسوولان کیش سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را می گیرم

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۲:۵۵
کد خبر: ۹۵۳۵۸۲
فدراسیون در خواب زمستانی است/ با حمایت مسوولان کیش سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را می گیرم
قهرمان دو و میدانی کشور و آسیا گفت: فدراسیون دو و میدانی کشور در خواب زمستانی است و اگر حمایت مسوولین کیش نبود خیلی وقت پیش با ورزش قهرمانی خداحافظی می کردم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علی خدیور قهرمان دو و میدانی ایران و آسیا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا در کیش گفت : چندی قبل بازهم یک مصدومیت کهنه از ناحیه همسترینگ به سراغم آمد که شکر خدا تا به امروز 60 درصد از این مصدومیت رفع شده و به زودی به مسابقات حرفه ای برخواهم گشت.

وی افزود: در حال حاضر مشغول تمرینم تا به زودی در اولین مسابقه رسمی جهت کسب سهمیه المپیک 2020 شرکت کنم. در این راه فردین محمد زاده یکی از بهترین مربیان کشور همراهی ام می کند.

خدیور معتقد است کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو دور از دسترس نیست و در این باره عنوان کرد: همانطور که قول حضور در مسابقات المپیک آسیایی را دادم که انجام شد، به لطف خدا سهمیه این دوره از مسابقات را هم با حمایت مسوولین جزیره کیش و مردم کسب خواهم کرد.

قهرمان دو و میدانی آسیا با انتقاد از عملکرد فدراسیون ادامه داد: جالب است بدانید فدراسیون دو و میدانی ایران در خواب زمستانی است. مدت هاست این فدراسیون رییس ندارد و بقیه هم حتی از قهرمانانشان احوالپرسی هم نمی کنند، چه برسد به حمایت! این تنها حرف من نبوده و خیلی از ورزشکاران این رشته ورزشی گله دارند و این برای آینده ورزش دو و میدانی اصلا خوب نیست. حتی باید این را بگویم که اگر حمایت آقای مظفری رییس سازمان منطقه آزاد و دکتر امیری خراسانی رییس سازمان ورزش و تفریحات سالم کیش نبود، خیلی وقت پیش ها از ورزش قهرمانی خداحافظی می کردم.

وی افزود: به احتمال زیاد کمتر از یک و نیم ماه دیگر باید در مسابقات کسب سهمیه المپیک شرکت کنم. هرچند فعلا در حال رصد کردن مسابقات هستم و باید کشوری را انتخاب کنم که هم از نظر آب و هوایی به کیش نزدیک باشد و هم در گرفتن ویزا مشکلی نداشته باشم.

گفتنی است علی خدیور دارنده مدال برنز بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی 2017 و دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا نیز می باشد. وی همچنین رکرد دوی 400 متر ایران را نیز در اختیار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز