نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن یک نماد است

۱۳۹۸/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۱:۴۳
کد خبر: ۹۶۱۴۷۰
راهپیمایی ۲۲ بهمن یک نماد است
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه های نماز جمعه گفت : راهپیمایی 22 بهمن یک نماد است و به نماد عزت و امنیت کشور ما تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ محمد عبادی زاده افزود : بسیاری از تصمیم‌ گیری‌ هایی که دشمنان بر علیه ما دارند با همین حضور مردم خنثی می‌شود ، هر چه حضور مردم در راهپیمایی پرشورتر باشد دشمن از مواضع خود عقب‌نشینی می‌کند.

وی ادامه داد : سیلی اول را به آمریکایی‌ها نیروهای مسلح زدند و حال نوبت ما مردم است تا سیلی دوم را محکم‌تر در راهپیمایی 22 بهمن به گوش آمریکا بزنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد : پرشور بودن انتخابات امنیت کشور ما را تضمین می‌کند ، این انتخابات یکی از مهم‌ترین مصادیق مردم سالاری را در جامعه ما نمایان می‌کند جمهوری اسلامی در دنیا سالم‌ترین انتخابات را برگزار می‌کند هر چند منکر برخی تخلفات در انتخابات‌ نیستیم.

عبادی زاده تصریح کرد : سلامت انتخابات در گرو نظارت دقیق دستگاه‌های نظارتی و اجرایی است که باید دائما فضا را رصد کنند.

وی گفت : قانون انتخابات باید اصلاح شود چرا که هیچ کجای دنیا مثلا برای انتخابات ریاست جمهوری هزار نفر ثبت نام نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد : وظیفه امروز مراقبت  از افکار عمومی است تا مشوش نشوند، حضور در این انتخابات به امنیت و حتی معاش مردم هم تاثیر می‌گذارد.

عبادی زاده با اشاره به اینکه ام البنین، ام الشهداس و همسر و مادر شهید است و روز رحلت ایشات به نام تکریم همسران و مادران شهدا نام نهاده شده است افزود : تکریم خانواده شهدا وظیفه ما است چرا که به گردن این جامعه حق دارند.

وی ادامه داد : مباد کسی نسبت به خانواده‌های شهدا اهانت کند، کارمندان و مدیران ادارات باید بدانند که مدیون شهدا هستند و مردم باید بدانند که خانواده شهدا در جامعه حرمت دارند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین بیان کرد : بیعت همافران نیروی هوایی با امام سرعت انقلاب اسلامی را بالا برد و به مردم و دیگر نیروهای مسلح امید داد.

عبادی زاده بیان کرد: روز 19 بهمن در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس هم بی‌بدیل بود است و علیرغم همه محدودیت‌ها نیروی هوایی توانست جنگ را مدیریت و پشتیبانی کند.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه کتاب و مطبوعات خلیج فارس، استقبال مردم و ناشران بی نظیر است بیان کرد : جاذبه استان هرمزگان برای ناشران از میل جوانان هرمزگانی به کتاب بوده و این مسئله مایه امید است بخش کتاب امروز با مشکلاتی روبرو است و همه باید به بخش فرهنگ کمک کنند، هر مقدار که فرهنگ در جامعه قوی‌تر شود می‌تواند در اقتصاد هم مایه اثرات خیر شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان گفت : بیانات رهبر فرزانه انقلاب چراغ راه ما است و در بیاناتشان به چند مسئله عنایت کردند اول اینکه انقلاب و نظام اسلامی ما مردم سالاری است و رهبر انقلاب تاکید دارند بر ایمانی بودن این انقلاب که این انقلاب را از دیگر انقلاب‌ها متمایز می‌کند و ایمانی و اسلامی بودن است که متاسفانه امروز برخی‌ها نقش اسلامی بودن را کم رنگ می‌کنند.

خبرنگار سمیه عباسی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز