معاون امور نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان خبر داد:

راه انداری خط تولید دستکش یک بار مصرف پلاستیکی در بندرعباس

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۱:۱۵
کد خبر: ۹۸۴۷۹۷
راه انداری خط تولید دستکش یک بار مصرف پلاستیکی در بندرعباس
خط تولید دستکش یک بار مصرف پلاستیکی بندرعباس امروز به بهره برداری رسید.

 به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، معاون امورنظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: با توجه به نیاز استان در پی شیوع بیماری کرونا مجموعه اقتصادی استان تمام تلاش خود را برای راه اندازی این خط تولید به کار برده و در کمترین زمان ممکن، تولید دستکش یک بار مصرف را در استان راه اندازی نمود.

عبدالرضا پیروی منش افزود: با شروع بکار این واحد تولیدی نایلکس صباکار یلدای سهند که در شهرک صنعتی شماره یک مستقر است سالیانه بیش از 864 تن و روزانه بیش از 10 هزار دستکش در اختیار عموم شهروندان قرار خواهد گرفت.

معاون امور نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان خاطر نشان کرد: با راه اندازی این واحد نیاز استان نیز مرتفع خواهد شد و شهروندان گرامی می توانند این محصول را از فروشگاههای بزرگ و واحدهای صنفی مراکز عرضه تهیه نمایند. 

رئیس اداره صنایع غیرفلزی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در ادامه اظهار داشت: واحد تولیدی مذکور در کنار تولید دستکش یکبار مصرف، تولید سالانه 7 هزار و 200 تن فیلم تک لایه عریض کشاورزی از پلی اتیلن، 5هزار و 760 تن کیسه بدون بافت پلاستیکی یک لایه از پلی اتیلن، 2هزار و 400 تن ظروف پلی پروپیلن نیز در این واحد صورت می گیرد.

مریم معماری سرمایه گذاری این واحد با بالغ بر 80 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال مستقیم 15 نفر فراهم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز