مدیر منابع انسانی، آموزش و رفاه شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان خبرداد:

مصاحبه هفتمین آزمون فراگیر استخدامی

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۸:۵۹:۱۳
کد خبر: ۹۹۶۱۳۵
مدیر منابع انسانی، آموزش و رفاه شرکت آب منطقه‌ای گفت: مصاحبه هفتمین آزمون فراگیر استخدامی 30 آبان‌ماه 98 بخش آب، از 13 اردیبهشت سال جاری به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عصمت جلالی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای انجام هر چه بهتر فرایند مصاحبه‌های استخدامی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای اطلاع‌رسانی مناسب در دستور کار قرار گرفت. اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی با ذکر زمان و مکان دقیق انجام مصاحبه استخدامی در دستور کار قرار گرفت.

وی  عنوان کرد: مصاحبه با رعایت تمامی شرایط و پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شد و هماهنگی‌های لازم برای برای حضور حداقلی داوطلبان در یک زمان مشخص صورت پذیرفت.

این مسئول با ذکر این نکته که مکان مصاحبه به نحوی انتخاب شده است که امکان رعایت فاصله اجتماعی در هنگام مصاحبه امکان پذیر باشد، ابراز داشت: سه برابر ظرفیت سهمیه آزاد و دو برابر ظرفیت سهمیه ایثارگران و معلولین نمره قبولی را در آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور کسب کردند و مجاز به حضور در فرایند مصاحبه شرکت شدند.

جلالی ابراز داشت: تعداد 44 نفر در آزمون سازمان اداری و استخدامی پذیرفته شدند که پس از طی فرایند مصاحبه‌های استخدامی و انجام گزینش 17 نفر جذب شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: جلسه مصاحبه با حضور نماینده شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب، نماینده هسته گزینش، نماینده واحد تخصصی، نماینده منابع انسانی و با حضور ارزیاب روانشناس در محل شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان برگزار خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز