مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد:

لزوم فعال سازی ظرفیت های ورزش کبدی در استان همدان

۱۳۹۹/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۸:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۰۸۴۳
لزوم فعال سازی ظرفیت های ورزش کبدی در استان همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر لزوم فعال سازی ظرفیت های ورزش کبدی در استان همدان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محسن جهانشیر پیش از ظهر دوشنبه در مجمع انتخابات رئیس هیئت کبدی استان همدان که با حضور رئیس فداراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: امروز همه ما باید برای اعتلای ورزش استان همدان به هر نحو ممکن از ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

وی گفت: در هیئت کبدی نیز با توجه به سابقه درخشان فعالیت در استان باید همه آنچه در توان است بکار گرفته شود تا موفقیت هایی بیش از پیش برای استان همدان حاصل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ضمن تقدیر از ریاست فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی و همچنین رئیس سابق این هیئت در استان همدان، گفت: قطعا اگر همراهی و همکاری فدراسیون با استان نبود و رئیس هیئت استان با سرلوحه قرار دادن وفاق همدلی عمل نمیکرد امروز جایگاه استان همدان در حوزه های مربیگری، داوری و ورزشکاران به این سطح نبود.

وی با بیان اینکه امیدواریم این مهم در آینده با هدف ارتقاء جایگاه فعلی دنبال شود، گفت: 10 شهرستان استان همدان هرکدام دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خاص خود هستند که باید با وفاق و همدلی با سکان داری ریاست جدید هیئت کبدی استان همدان این استعداد ها در دو بخش همگانی، حرفه ای و قهرمانی دنبال شود.

جهانشیر با اشاره به عزم و همدلی مجمع انتخابات هیئت کبدی استان همدان، گفت: آقای موسوی به عنوان رئیس جدید هیئت با توجه به اعتماد اکثریت مجمع مسئولیت سنگینی عهده دار هستند لذا می طلبد همه شما عزیزان برای رسیدن به آنچه مورد نظر شما و اهداف عالیه است بیش از پیش حمایت های خود را تداوم دهید.

عدالت محوری و پرهیز از تمرکز گرایی در دستور کار قرار بگیرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز