مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان

همدان ظرفیت ۱۶۵سمن روستایی را دارا می باشد

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۳:۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۰۱۷۲۳
همدان ظرفیت ۱۶۵سمن روستایی را دارا می باشد
محسن جهان شیر گفت : با اجرای طرح هر روستا یک سمن، ۱۶۵ سازمان مردم نهاد در امور جوانان به ثبت خواهد رسید.

به گزارش خبر گزاری برنا ازهمدان؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان در ستاد ساماندهی امور جوانان مطرح کرد: طرح هر روستا یک سمن از اواخر سال گذشته آغاز و امسال شاهد گسترش چشمگیر این طرح در سطح استان خواهیم بود.

 

وی افزود: هم اکنون یک هزار و ۵۶ روستا در همدان وجود دارد که ۱۶۵ روستا بالای یک هزار جمعیت است و هدفگذاری خوبی در ایجاد سمن های جوان در روستاها شده است.

جهان شیر گفت:  سازمان های مردم نهاد یکی از اصلی ترین نهاد هایی هستند که نقش مهمی در توسعه وآبادانی شهر ها و روستاها ایفا می کنندودر طرح هر روستا یک سمن می توانیم از این ظرفیت در بازتوانی و توسعه روستاها کمک بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان در سال گذشته گفت: ۱۹ مصوبه استانی با تحقق ۸۳ درصدی اجرایی شده و در حوزه شهرستان ها نیز فامنین با ۶۶ مصوبه توانست رتبه نخست ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان ها را کسب کند.

جهانشیر مشارکت فعال در حوزه اشتغال و ازدواج را از رویکردهای اصلی در مصوبه های ستاد ساماندهی دانست و گفت: ۳۱ دستگاه، ۱۰ فرماندار و ۱۲ مجمع جوانان استان امسال در این ستاد فعالیت دارند.

وی افزود: ازدواج، اشتغال، سلامت، هویت دینی و مشارکت های اجتماعی از مهمترین رویکردهای اجرایی در ستاد ساماندهی امور جوانان می باشد .

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطر نشان کرد: هفته جوان امسال از طریق فضای مجازی به بهترین نحو انجام شد و هفته اوقات فراغت نیز با برنامه های متنوع امسال برگزار می شود.

 معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان همدان در این ستاد گفت:2800 مترمربع زمین برای ساخت مسکن جوانان این استان اختصاص یافته است.

وی خاطر نشان کرد:این تفاهم نامه با اداره کل راه وشهرسازی در حال اجرایی شدن می باشد.

 

وی افزود:ناظر اجرایی این طرح نیز انتخاب شده و اکنون کارهای مطالعاتی طرح در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: مسکن دغدغه اصلی جوانان استان همدان است و گام نخست را با اختصاص زمین برای ساخت برداشته شده است و با تشکیل تعاونی های مسکن از طریق سازمان های مردم نهاد امور جوانان می توانیم این دغدغه مهم را آسان سازی کنیم.

روزبه با اشاره به اینکه 2800هزار متر مربع زمین ورزشی در مرحله تغییر کاربری است، گفت: طرح خانه دار کردن دهک های جوان استان یکی از رویکردهای اصلی دستگاه ورزش در قالب ستاد ساماندهی امور جوانان میباشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز