فرماندار نهاوند:

خوابگاه ورزشی مجموعه علیمرادیان نهاوند بازسازی و تجهیز می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۲۰:۲۹:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۳۰۱۱
خوابگاه ورزشی مجموعه علیمرادیان نهاوند بازسازی و تجهیز می‌شود
فرماندار نهاوند، گفت:خانه جوانان نهاوند محیطی برای شناسایی جوانان نخبه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان مراد ناصری عصر شنبه در بازدید از مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند ضمن تبریک روز روابط عمومی به فعالان این عرصه، گفت: ورزش نهاوند از پیشینه و پتانسیل خوبی برخوردار است و با تقویت برنامه ریزی و استفاده از تمام ظرفیت ها می‌توان رشد آن را سرعت بخشید.

مراد ناصری در خصوص نیازهای مهم حوزه ورزش نیز بیان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام باید در اولویت حوزه ورزش و جوانان قرار گیرد. همچنین لازم است تا زمینه برای ورود گسترده تر بخش خصوصی به ورزش فراهم شود چرا که این مشارکت می‌تواند روند رفع بسیاری از چالش ها را سرعت بخشد.

وی مسایل مالی را عمده ترین مشکل ورزش این شهرستان دانست و گفت: کمبود اعتبارات و امکانات لازم از دغدغه های هیأت های ورزشی و ورزشکاران است.

فرماندار نهاوند نبود خوابگاه مناسب برای حضور ورزشکاران دیگر استان ها در نهاوند در زمان میزبانی مسابقات، نبود سالن های اختصاصی برای برخی رشته های ورزشی و رسیدگی بیشتر به مطالبات قهرمانان را از جمله مشکلات ورزش این شهرستان عنوان کرد.

ناصری خاطرنشان کرد: این در حالیست که بودجه ما جوابگوی نیازهای ورزشی این شهرستان نیست و در این عرصه باید به دنبال کسب درآمد پایدار برای نجات ورزش شهرستان باشیم. 

وی اظهار داشت: با وجود افراد شاخص و کلیدی در عرصه ورزش ، از جمله خانواده بزرگ و خیر علیمرادیان هنوز حق نهاوند در حوزه ورزش به خوبی ادا نشده، در حالیکه زیرساختهای ورزش در این شهرستان مهیا و نیروی انسانی آن از هر نظر برجسته و والا است.

فرماندار نهاوند قول مساعد داد: تمام تلاش خود را برای رفع مشکل تجهیز و راه اندازی خوابگاه ورزشی مجموعه علیمرادیان به کار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز