مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تاکید کرد:

لزوم بهره گیری از توان خیرین در حوزه ورزش و جوانان

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۰:۲۵:۵۰
کد خبر: ۱۰۰۷۲۳۱
لزوم بهره گیری از توان خیرین در حوزه ورزش و جوانان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر لزوم بهره گیری از توان خیرین در حوزه ورزش و جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محسن جهانشیر پیش از ظهر سه‌شنبه در برنامه هفتگی سه شنبه‌های با جوانان و نخبگان استان همدان، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات مسلمین جهان، گفت: ماه رمضان فرصتی مغتنم برای کسب فیوضات بود که امیدواریم توانسته باشیم آن‌چنان‌که شایسته است از این ایام بهره‌مند شده باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ورزش و جوانان تکمیل‌کننده یکدیگر هستند، گفت: خوشبختانه در برنامه هفتگی دیدار با جوانان و بررسی مسائل پیرامون ایشان که گاها فراتر از حوزه جوانان است به این مهم می‌رسیم که ورزش و جوانان در دل هم جادارند و نمی‌توان این دو را از هم تفکیک کرد چراکه ورزش و دل جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه خوشحالیم جوانان استان هم‌راستا با مسئولین برای رفع کمبودها دغدغه دارند و به دنبال رفع آن هستند، گفت: شهرستان تویسرکان و شهر سرکان به‌خودی‌خود دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است که درگذشته بابی سلیقگی به بدترین نحو ممکن بکار گرفته‌شده است لذا امروز همه ما باید دست‌به‌دست هم دهیم تا با وفاق و همدلی نسبت به رفع این کمبودها اقدام کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اقدام اشتباه از بی‌توجه ماندن بهتر است، گفت: امروز عزم اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بر این است که از همه آنچه به‌عنوان زیرساخت ورزشی، نیروی انسانی(جوانان، ورزشکاران و قهرمانان) در اختیار دارد برای اعتلای استان همدان استفاده کند و در این راستا از هیچ کوششی بازنمی‌ایستد.

جهانشیر با اشاره به لزوم بررسی مسائل پیرامون شهر سرکان در این شهر، گفت: امروز با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید و همچنین برنامه ششم توسعه دولت باید امورات خود را برای مردم به دست مردم بسپارد.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم استفاده از نیات خیر واقفین در امورات جوانان و ورزش، گفت: توسعه و کمال یک جامعه در ابعاد مختلف نیازمند پرورش جوانان سالم است لذا باید همه در این حوزه ورود کنیم تا بتوانیم ظرفیت‌های موجود را شناسایی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه برای اجرای برنامه‌ها و تدوین یک برنامه راهبردی باید اولویت‌سنجی صورت بگیرد، گفت: بهداشت، اشتغال پایدار، فرهنگ و غیره همه در دل ورزش است که با آگاهی بخشی می‌تواند موجب رونق و توسعه همه‌جانبه جامعه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز