فرمانده سپاه نهاوند:

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه نهاوند/لزوم تعامل موسسات خیریه نهاوند با سپاه

۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۰۵:۴۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۰۸۰۱۱
توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه نهاوند/لزوم تعامل موسسات خیریه نهاوند با سپاه
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از توزیع 2 هزار بسته معیشتی در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه نهاوند خبر داد بر لزوم تعامل موسسات خیریه این شهرستان با سپاه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ پاسدار علی مختاری در مراسم مرحله سوم رزمایش مومنانه با گرامیداشت حماسه بزرگ آزاد سازی خرمشهر و همه شهدا خصوصاً شهید شاخص سال، شهید حاج میرزا سلگی گفت: امروز با کمک خیرین و گروه جهادی بقیة الله(عج) و سپاه ناحیه نهاوند سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با ۲۰۰۰ بسته معیشتی  انجام گرفت .

وی افزود: ارزش ریالی هر بسته ۲۵۰ هزار تومان است که در مجموع بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، اظهار کرد: در این مرحله محوریت با گروه جهادی بقیة الله (عج)  بود که بخش عمده این بسته های معیشتی را از بین خیرین جمع آوری کردند  .

وی گفت: این بسته های معیشتی توسط پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر شهرستان بین خانواده های نیازمندی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع خواهد شد.

سرهنگ مختاری، خاطر نشان کرد: تا کنون ۶۵۰۰ خانوار نیازمند در شهرستان شناسایی شده است که تا به امروز ۵ هزار بسته معیشتی بین آنها توزیع شده است . ان‌شالله قصد داریم بقیه خانوارها را در مرحله چهارم پوشش دهیم تا  خانواری در این رزمایش بدون کمک باقی نمانده باشد .

وی با اشاره به اینکه از طرف بعضی از موسسات خیریه و نهاد های دیگر نیز  بسته هایی تقسیم شده است اضافه کرد: انتظار ما این بود که همه موسسات خیریه و گروه های فعال در این طرح با لیست جامع شناسایی شده توسط پایگاه ها و دهیاری ها هماهنگ باشند  و طبق این لیست  بسته های خود را پخش کنند تا مبادا خانوار نیازمندی در شهرستان جا بماند .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پایان افزود: این درخواست را مجددا داریم از همه گروه های و موسسه های حمایتی داریم که در ادامه راه هماهنگی لازم را با سپاه ناحیه نهاوند داشته باشند تا به هدف مشترکی که داریم به نحو احسن برسیم .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز