مدافع چپ تیم فوتبال شهرداری همدان:

برای کسب بهترین جایگاه تا پایان فصل خواهیم جنگید

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۶:۵۱
کد خبر: ۱۰۰۸۶۶۹
برای کسب بهترین جایگاه تا پایان فصل خواهیم جنگید
مدافع چپ تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: همچنان روی کاغذ برای صعود شانس داریم و تا پایان مسابقات برای کسب بهترین جایگاه خواهیم جنگید.

پیمان حشمتی در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: بنده از سال ۹۰ در رده‌های پایه تیم فوتبال شهرداری حضور دارم و از لیگ استان نیز در تیم بزرگسالان حضور داشتم و سال اول هم به لیگ سه صعود کردیم سه سال لیگ سه بودیم همراه با تیم شهرداری و نهایتا سال سال سوم صعود کردیم به لیگ دسته دوم و سال اول حضورمان در این لیگ تا یک قدمی صعود به لیگ یک هم پیش رفتیم اما متاسفانه موفق به صعود نشدیم و من نیم فصل همان سال از تیم  جدا شدم و  به تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر رفتم و سال بعدش دوباره برگشتم به تیم شهرداری و تا به امروز نیز در این تیم هستم.

وی با اشاره به عملکرد شهرداری در نیم فصل نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: نیم فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و رتبه خیلی خوبی نیز در جدول داشتیم و نیم فصل اول عملکرد کادر فنی و بازیکنان خیلی خوب بود.

مدافع چپ تیم فوتبال شهرداری همدان افزود: نیم فصل دوم را نیز خوب شروع کردیم ولی در ادامه به خاطر اینکه یک مقدار دیر تمرینات را شروع کرده بودیم در ادامه مسابقات تاثیر خود را روی تیم ما گذاشت و در ادامه یک مقدار با فراز و نشیب مواجه شدیم همچنین  اشتباهات داوری نیز بعضی از مسابقات به ضرر ما تمام شد و باعث شد از کورس عقب بیفتیم ولی به آینده امیدواریم و در این بازی های باقیمانده  تمام تلاشمان این است که جایگاه خیلی خوبی در پایان فصل داشته باشیم.

حشمتی با اشاره به تاثیر تعطیلی بازی ها بر اثر ویروس کرونا بیان کرد: شخصاً خیلی خوشحالم که لیگ و تمرینات  در آستانه شروع شدن است و انشاالله که بتوانیم با تلاش در نهایت جایگاه خوبی  برای تیم مان رقم بزنیم.

وی ادامه داد: تیم شهرداری همدان فصل آینده اگر همین شاکله را حفظ کند به نظر من می‌تاند موفق باشد و آن سال هایی که تیم شهرداری فصل های خوبی را پشت سر گذاشته یکی از دلایلش همین حفظ شاکله تیم بوده خدارا شکر امسال تیم خیلی خوبی داشتیم به نظر من سال بعد نتایج خیلی بهتری می توانیم کسب کنیم.

مدافع چپ تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به کار کردن زیر نظر هادی گل‌محمدی گفت: شخصاً خیلی خوشحالم که زیر نظر آقای گل‌محمدی کار می‌کنم و در این سالها خیلی چیزها از ایشان یاد گرفته ام و هنوز هم دارم یاد میگیرم و توی مسیرم در این چند ساله خیلی کمکم کردند و به نظر من یکی ازپاکترین و دلسوز ترین  مربیان فوتبال هستند.

حشمتی با اشاره به داوری ها در لیگ دسته دوم عنوان داشت: امسال در بعضی از بازی به طور واضح حق ما ضایع شد به طور مثال در کرمان گل صد در صد ما را نگرفتند که یک چیز عجیبی بود که بنده تا حالا چنین چیزی ندیده بودم و یا مثلا پنالتی که در بازی با ملاثانی که یکی از حساس ترین بازی های ما بود اول داور گرفت بعد با هیاهوی تیم  حریف نظرشان را برگرداند باز هم در بعضی از بازی در حق ما اجحاف شد و یکی از دلایلی بود که باعث شد یک مقدار از کورس عقب بیفتیم ولی هنوز هم روی کاغذ شانس صعود داریم و تمام تلاشمان این است که در انتهای فصل یک جایگاه خیلی خوب داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز