مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد:

مهلت ارسال آثار در جشنواره شعر طنز تمدید شد/اضافه شدن دو بخش جدید به جشنواره

۱۳۹۹/۰۳/۱۸ - ۱۵:۲۵:۴۷
کد خبر: ۱۰۱۲۱۶۳
مهلت ارسال آثار در جشنواره شعر طنز تمدید شد/اضافه شدن دو بخش جدید به جشنواره
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مجازی ملی شعر طنز کرونا و اضافه شدن دو بخش جدید به این جشنواره خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، احمدرضا احسانی گفت: این جشنواره با محوریت زندگی و امید، نشاط اجتماعی، بهار کرونایی، همدلی و هم‌زبانی، کرونا و عید، در خانه بمانیم و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را تقویت روحیه نشاط و شادابی عنوان کرد و افزود: جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و با همکاری خانه شعر و ادب استان برگزار شده و علاقمندان در تمام رده‌های سنی از سراسر کشور می‌توانند در آن شرکت کنند.

احسانی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار با توجه به استقبال شاعران و نویسندگان تا ۳۱ خردادماه تمدید شده است، تصریح کرد: هر شرکت‌کننده می‌تواند آثار خود را در قالب فایل word و فیلم کوتاه حداکثر با حجم 50 مگابایت ارسال کند که ارسال هردو مورد ضروری است.

وی با بیان اینکه آثار در کلیه قالب‌های شعری، آزاد است، یادآور شد: حق چاپ و انتشار آثار دریافتی برای دبیرخانه جشنواره محفوظ است.

احسانی در ادامه یادآور شد: با توجه به درخواست علاقمندان به شرکت در این جشنواره، دو بخش داستان کوتاه و داستانک نیز به جشنواره اضافه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این جشنواره و تکمیل فرم تقاضا به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان به آدرس hamedan.farhang.gov.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 20 و 32512118-081 داخلی 124 تماس بگیرند.

وی افزود: به 10 نفر از آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد که در صورت بالا بودن کیفیت آثار، تعداد برگزیدگان نیز افزایش خواهد یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز