مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان:

هماهنگی و همدلی مجموعه جوانان استان همدان بی نظیر است

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۹:۰۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۱۳۸۶۸
هماهنگی و همدلی مجموعه جوانان استان همدان بی نظیر است
مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیتهای داوطلبانه وزارت ورزش در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر پتانسیل مجمع جوانان استان همدان گفت: هماهنگی وهمدلی مجموعه های جوانان در استان همدان مثال زدنی و بی نظیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان؛ مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه وزارت ورزش در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر پتانسیل مجمع جوانان استان همدان گفت: هماهنگی وهمدلی بین سازمانهای مردم نهاد جوانان، مجمع جوانان استان، معاونت جوانان استان و مدیریت ورزش و جوانان استان و کشور در استان همدان مثال زدنی و بی نظیر است.

سجاد سالک با تقدیر از مشارکت و همکاری مدیریت و سمن های جوانان استان همدان در طرح ملی رتبه بندی سمن های جوانان کشور گفت: طرح رتبه بندی سمنهای جوانان یک طرح ملی است، که به دنبال شفافیت در شناسایی و پتانسیل های موجود کشور در حوزه سمنهای جوانان و جلوگیری از هدر رفت هزینه های حوزه جوانان می شود.

وی ادامه داد: با تشریح نتایج طرح ملی رتبه بندی سمن های جوانان، اولویت تخصیص هزینه های جاری حوزه جوانان که در حمایت از فعالیت ها و طرح های آنها با سمنهای فعال و توانمند خواهد بود که از هدررفت هزینه ها و مدیریت منابع انسانی و مالی جلوگیری خواهد شد.

در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تاکید بر لزوم شفافیت و حمایت از فعالیت های نظام مند گفت: در استان همدان با بهره گیری از توان و مشارکت مجمع جوانان، بدنبال اخذ شناسه ملی برای تمامی سمنها هستیم.

محسن جهانشیر ادامه داد: با ابتکار استان، طرح هر روستا یک سمن را برای مشارکت و مطالبه گری صحیح و سازندگی فرهنگی، اجتماعی و رفاهی جوانان روستاهای با جمعیت بالای 1000 نفر مصوب و پیگیری کرده ایم که تا کنون قریب به 40 درخواست ثبت داشته ایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز