رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان:

همراه با کادر درمان استان همدان برای پیشگیری و شکست کرونا تلاش می کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۷:۱۹
کد خبر: ۱۰۲۰۹۰۶
همراه با کادر درمان استان همدان برای پیشگیری و شکست کرونا تلاش می کنیم
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان، گفت:همراه با کادر درمان استان همدان برای پیشگیری و شکست کرونا تلاش می کنیم.

به گزارش خبر گزاری برنا از همدان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان، معاونان و روسای ادارات ستادی بخشی از ادارات شهرستانی با حضور در دفتر ریاست دانشگاه با خداقوت‌گویی به رئیس دانشگاه و همکارانش از تلاشگران حوزه سلامت قدردانی کردند.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری در این نشسست تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه و پیگیری فعالان حوزه سلامت را عاملی موثر برای پیشگیری، کنترل و مراقبت از ویروس کرونا دانست و افزود: از اسفندماه برای کنترل فضا در هر شهرستان تیمی از معتمدین و افراد صاحب نفوذ تشکیل شد.

وی تعطیلی اجتماعات مذهبی را کاری دشوار دانست و گفت: این اقدام مستلزم گفتگو، درایت، هوشمندی و ورود کارشناسانه به موضوع بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه پیام تشکر رییس دانشگاه به هیاتهای مذهبی و مبلغین ابلاغ شد، گفت:  طی این مدت در ابعاد معرفتی موضوع و ارتباط عقلانیت شریعت کار شد چرا که باید بیش از پیش به هوشمندی، عقلانیت و پویایی فقه شیعه توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه شبکه تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی برای کنترل و پیشگیری از کرونا همراه سیستم سلامت است، ابراز امیدواری کرد که شاهد توفیق روزافزون و ارتقای اسلام و انقلاب باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین نظیری با یادآوری اینکه در ماه مبارک رمضان ظرفیت تبلیغی در صدا و سیما گسترش یافت ابراز امیدواری کرد که این تهدید کرونا به فرصت تبدیل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز