مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

رسانه‌های همدان بازوی پرقدرت ورزش استان / افزایش شهریه سال جاری برای باشگاه‌ها ابلاغ نشده است

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۱:۱۴
کد خبر: ۱۰۲۳۰۸۶
رسانه‌های همدان بازوی پرقدرت ورزش استان / افزایش شهریه سال جاری برای باشگاه‌ها ابلاغ نشده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه رسانه‌های همدان بازوی پرقدرت ورزش استان هستند، گفت: افزایش شهریه سال جاری برای باشگاه‌ها ابلاغ نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ؛محسن جهانشیر در نشست با اصحاب رسانه  عنوان کرد:اصحاب رسانه و ورزش نویسان استان افرادی بسیار دغدغه مند و پیگیری هستند و فردی راندیدم که برای حفظ منافع خود قلمش را به نفع شخصی تغییر دهد.

وی افزود:ورزش نویسان استان همدان پیگیر ،هدفمند،صادق و دغدغه مندی هستند.

جهانشیر با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری بر رشته ورزش‌های باستانی عنوان کرد: تنها رشته‌ای که مقام معظم رهبری بر آن تأکید و توصیه دارند ورزش‌های باستانی می‌باشد لذا باید تلاش کنیم آگاهانه به سمت این رشته پیش رویم.

مدیرکل ورزش و جوانان دلایل عدم تمایل سرمایه گذران و اسپانسرها در بخش ورزش استان را عدم اعتماد و موانع مالیاتی برشمرد و گفت:از مهم‌ترین دلایلی که در استان همدان افراد مایل سرمایه‌گذاری در بخش‌های ورزشی نیستند سنگ‌اندازی‌های مالیاتی است که از مسئولین مربوطه و نمایندگان استان درخواست داریم که راه‌حلی برای این مشکل پیدا کنند.

جهان شیر گفت:تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر آلودگی  کرونا از باشگاه‌های بدن‌سازی دریافت نشده است.

وی با اشاره به اینکه باید کمک کنیم تیم پاس به جایگاه اصلی خود برسد مطرح کرد: تیم پاس قهرمان بوده است و باید کمک کنیم که با برطرف کردن مشکلاتی که در این تیم وجود دارد پاس را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

وی افزود:هر مشکل و ضعفی که در پاس وجود دارد مربوط به خود تیم می‌باشد و مسئولین مربوطه همیشه این تیم را حمایت کردند.

وی با اشاره به اینکه عمده‌ترین مشکلی که تیم دارد مشکل مالی و بدهی‌های دوره قبل می‌باشد گفت:میزان بسیار زیاد بدهی‌هایی در پاس  وجود دارد که بر دوش این تیم سنگینی می‌کند و این بدهی مربوط به دوره‌های  قبل می‌باشد .

وی افزود:برای جبران این مشکل تا آنجا که امکان دارد در هزینه‌های این تیم مدیریت کرده که جبران گذشته باشد  و شاهد این باشیم که پاس به دوران اوج خود برسد.

وی با اشاره به تعطیلی و عقب افتادن همه فعالیت ورزشی در فدراسیون‌های داخلی و خارجی گفت:تمام فعالیت‌های ورزشی در فدراسیون‌های داخلی و خارجی تعطیل و یا به عقب‌افتاده است و برگزاری هرگونه مسابقه ورزشی با توجه به شرایط کنونی بنا بر تصمیم ستاد ملی کرونا استان‌ها خواهد بود .

جهانشیر ادامه داد: سلامت مردم برای ما برگزاری از مسابقات در سطح محلات یا استان مهم‌تر می‌باشد و در صورت برگزاری باید تمام پروتکل‌های اجتماعی و بهداشتی رعایت شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت:هیچ قیمتی برای افزایش شهریه باشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها اعلام‌نشده و فعلاً در مرحله جمع‌بندی اطلاعات اولیه و ارسال آن به ورزات سمت هستیم و اداره سمت باید افزایش قیمت شهریه‌ها را اعلام خواهد کرد.

جهانشیر گفت:این افزایش شهریه باید هم به نفع باشگاه‌داران و ورزش‌کاران و همشهری‌های عزیز باشد دونرخی را در نظر می‌گیریم که هیچ فردی ضرر نکند.

وی با اشاره  روند اجرایی پیست دوچرخه‌سواری همدان عنوان کرد:پیست دوچرخه‌سواری معروف به باغ هوا مربوط به شرکت توسعه می‌باشد و به دنبال رایزنی هستیم که هر سریع‌تر کار را شروع کنیم.

جهانشیر گفت:این پروژه شش درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش خواهیم کرد که هر چه سریع‌تر این پروژه ساخته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز