معاون موسسه بنیاد بیماری های خاص استان همدان:

کمبود ماسک و وسایل ضد عفونی کننده مشکل جدید بیماران خاص در همدان است

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۰۲۶۳۶۷
کمبود ماسک و وسایل ضد عفونی کننده مشکل جدید بیماران خاص در همدان است
معاون موسسه بنیاد بیماری های خاص استان همدان، گفت:با توجه به شیوع کرونا والزامی بودن خارج شدن از منزل بیماران خاص برای انجام تست های مختلف این بیماران با کمبود شدید ماسک و وسایل ضد عفونی کننده مواجهه هستند.

مجید زرین فر در گفتگو با خبرگزاری برنا از همدان مطرح کرد :باتوجه به این که سیستم ایمنی بیماران خاص بسیار ضعیف ومستعد مبتلا شدن به هر بیماری ویروسی را دارند وبا توجه لزوم انجام مختلف در این بیمارن با کمبود ماسک و وسایل ضد عفونی مواجهه هستیم.

وی افزود:این کمبود تا حدودی حل شده است اما نیازمندان حمایت این بیماران هستیم.

زرین فر با اشاره به تحریم ها ونبودن وگران بودن داروهای بیماران سرطانی و خاص عنوان کرد:به علت نبودن دارو و تحریم و بالا بودن هزینه های درمانی بسیاری از بیماران درمان خود را نیمه راه رها کرد و باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای خود و خانواده می شونند.

معاون موسسه بنیاد بیماری های خاص استان همدان گفت:موسسه خیریه بیماران خاص حضرت قائم(عج)استان همدان هفت هزار و صد بیمار مبتلا به بیماری های خاص را زیر پوشش دارد.

زرین فر اظهار داشت: دو هزار و 234 نفر از این بیماران را مبتلایان به سرطان تشکیل می دهند که هزینه های سنگین دارویی،شیمی درمانی،رادیوتراپی و آزمایشگاهی از مهمترین مشکلات درمانی مربوط به این افراد است

وی با اشاره با بالا هزینه های بیماران سرطانی گفت:متوسط هزینه دارو یا تست بیماران سرطانی هفت میلیون تومان می باشد که با توجه به اینکه این بیماران باید تا بهبودی مدام استفاده از داروها استفاده کنند از پس هزینه های این بیماری برنمی آیند  ودرمان را نیمه رها می کنند.

زرین فر گفت: اگر تدابیری انجام شود و بیماران سرطانی جز بیماران خاص قرار بگیرنند و هزینه هاس درمانی به صورت یک جا پرداخت شود بیشترین مشکل این بیماران حل خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز