مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان:

ناشر تخصصی در حوزه کودک و نوجوان در همدان وجود ندارد

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۰۲۶۹۲۷
ناشر تخصصی در حوزه کودک و نوجوان در همدان وجود ندارد
مسئول آفرینش های ادبی حوزه هنری استان همدان، گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی که در حوزه کودک و نوجوان در استان همدان وجود دارد متاسفانه ناشر تخصصی در این حوزه وجود ندارد.

مریم زندی در گفتگو با خبرگزاری برنا در همدان ضمن تبریک روز ادبیات کودک و نوجوان مطرح کرد: با توجه به ظرفیت و پتاسیل بسیار خوبی در حوزه کودک و نوجوان استان همدان وجود دارد متاسفانه نشریه و انتشارات تخصصی در حوزه کودک و نوجوان در همدان نداریم.

وی افزود: برخی از مجلات فقط به مدت چند ماه در این حوزه فعالیت می کنند و بعد از مدتی فعالیت خود را کنار می گذارند و انتظار داریم که با توجه به ظرفیت خوب استان نشریات تخصصی در این حوزه فعالیت کند.

زندی خاطر نشان کرد: تنها ارگانی که در استان همدان همسو با سطح کشوری در حوزه کودک ونوجوان فعالیت می کند حوزه هنری می باشد که از نظر چاپ ، تصویرگری ، گرافیک و... هم سطح با ناشران کشوری عمل کرده است.

وی با اشاره به اهمیت بخش کودک و نوجوان مطرح کرد: پایه و اساس زندگی هر فردی دوره کودک و نوجوانی می باشد که پایه ریزی برای سنین بزرگسالی افراد می باشد و باید در این حوزه به طور جدی تر کار کنیم.

مسئول آفرینش حوزه ادبی عنوان کرد: خوشبختانه استان همدان در حوزه ادبیات کودک و نوجوان بسیار خوب عمل کرده ودر سطح خوبی در کشور قرار دارد.

زندی با اشاره به اینکه نویسنده کودک ونوجوان باید با شناخت دقیق  در دنیای کودک و نوجوانان داشته باشد بیان کرد: کار در حوزه کودک و نوجوان. تخصصی می باشد و نویسندگان وشاعران در این حوزه باید با نگاه دقیق و شناخت دنیای کودکان و نوجوانان فعالیت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز