فرماندار نهاوند خبر داد:

اختصاص ۱۶.۵ میلیارد تومان اعتبار ویژه ساماندهی زیرساخت های ارتباطی شهرستان نهاوند

۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۰:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۶۹۳۱
اختصاص ۱۶.۵ میلیارد تومان اعتبار ویژه ساماندهی زیرساخت های ارتباطی شهرستان نهاوند
فرماندار نهاوند از اختصاص 16.5 میلیارد تومان اعتبار ویژه ساماندهی زیرساخت های ارتباطی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان مراد ناصری پیش از ظهر پنجشنبه در این جلسه سهم اعتبارات شهرستان نهاوند در سال ۹۹ را، از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ، ردیف‌های قانون استفاده متوازن از امکانات کشور ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ، سه درصد نفت و‌ گاز یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می باشد که سرجمع ۳۱ میلیارد و ۵۹۶ میلیون تومان سهم اعتبارات شهرستان نهاوند بین ۲۶ فصل و ۶۰ برنامه در قالب ۱۷۴ پروژه توزیع شده است.

ناصری در خصوص سایر اعتبارات جذب شده، گفت: برای راه نهاوند-بروجرد ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ، نهاوند-کنگاور ۳ میلیارد تومان ، نهاوند-آورزمان ۷میلیارد تومان و مجتمع آبرسانی گاماسیاب ۳ میلیارد تومان نیز در نظر گرفته شده است.

وی کمیته برنامه ریزی را تعیین کننده خط مشی شهرستان دانست و تاکید کرد: کلیه روسای ادارات و دستگاه های ذیربط باید در راستای تحقق برنامه‌های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی تلاش کنند چون کمیته برنامه ریزی سند تدبیر و توسعه چراغ راهنما و نقشه راه شهرستان است.

مدیران شهرستانی باید پیگیر جذب اعتبار از استان باشند، زیرا بخشی از اعتبارات شهرستانی، بخشی استانی و بخش دیگر آن ملی است. بنابراین هرچه مدیران فعالتر و توانمند‌تر باشند می‌توانند بودجه بیشتری برای دستگاه خود جذب کنند.

فرماندار نهاوند الویت را با پروژه های نیمه تمام دانست ، و گفت: پروژه هایی که در سال جاری به پایان می رسد پروژه‌های مهم و اثر گزار در توسعه شهرستان و در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز