مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

افتتاح ۳ مجموعه ورزشی بانوان در شهرستان‌های نهاوند، کبودرآهنگ و اسدآباد طی سال جاری

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۶:۲۴
کد خبر: ۱۰۲۸۰۷۲
افتتاح ۳ مجموعه ورزشی بانوان در شهرستان‌های نهاوند، کبودرآهنگ و اسدآباد طی سال جاری
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از افتتاح 3 مجموعه ورزشی بانوان در شهرستان‌های نهاوند، کبودرآهنگ و اسدآباد طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محسن جهانشیر ظهر یکشنبه در جمع بانوان فعال فرهنگی ورزشی، ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: دغدغه فرهنگ در کشور یکی از مهم‌ترین مسائلی است همه مسئولین باید به‌اندازه وسع خود به آن بپردازند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ و الزامات آن در کشور، گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بودن افراد دغدغه مند و فرهنگی حضور این عزیزان در میدان عمل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به بروز برخی مشکلات فرهنگی و اجتماعی در میدان میشان، گفت: خوشبختانه با رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه همدان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایر دغدغه‌مندان حوزه فرهنگ این مهم با حضور افراد دغدغه‌مند در این محل مرتفع شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشرفت در عرصه فرهنگ و رسیدن به اهداف ترسیم‌شده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند عزم همه‌جانبه هستیم که خوشبختانه این مهم در استان همدان وجود دارد.

جهانشیر در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه محدودیتی در استان همدان برای بانوان ورزشکار در رشته‌های مختلف وجود ندارد، گفت: در حال حضار در 8 شهرستان استان همدان 8 مجموعه ورزشی ویژه بانوان یا به بهره‌برداری رسیده و یا در دست اجرا هستند.

وی افزود: این مجموعه‌ها شامل زمین چمن، استخر، سالن ورزش‌های توپی و تمرینی است که اولین شهرستان استان که مجموعه آن به‌صورت کامل به بهره‌برداری و مورداستفاده بانوان قرارگرفته ملایر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه سه مجموعه بانوان در شهرستان‌های نهاوند، کبودرآهنگ و اسدآباد در سال جاری مورد بهره‌برداری و استفاده قرار خواهند گرفت، گفت: استخر بانوان شهرستان همدان آماده بهره‌برداری است که به‌واسطه شرایط شیوع ویروس کرونا بازگشایی آن به تعویق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه فضای دوومیدانی شهر همدان در باغ میوه یک پروژه تعریف‌شده دارای ردیف اعتباری است، گفت: امیدوارمی بتوانیم برای این پروژه در اعتبارت آتی مبلغی را در نظر بگیریم.

جهانشیر بابیان اینکه در حال حاضر با امکانات موجود بهترین دوومیدانی بانوان کشور اهل همدان است، گفت: توجه به ورزشکاران و تأمین نیازهای زیرساختی برای فعالیت ایشان یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان است.

وی با اشاره به تجهیز 90 خانه ورزش روستایی طی سال گذشته در مناطق کمتر برخوردار استان، گفت: در سال جاری نیز هم‌زمان با هفته دولت و همچنین هفته تربیت‌بدنی 100 خانه روستایی دیگر در نقاط مختلف استان تجهیز می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در پایان با تأکید بر لزوم اخلاق محوری در ورزش، گفت: ورزش به همراه ارزش نمود پیدا می‌کند چراکه تختی‌ها و پوریای ولی‌ها به‌واسطه منش پهلوانی قهرمانی‌شان نسل به نسل منتقل می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز