فرماندار نهاوند:

سبک زندگی مردم با رعایت الگوهای بهداشتی برای شکست کرونا بروزرسانی شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۹:۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۸۳۷۱
سبک زندگی مردم با رعایت الگوهای بهداشتی برای شکست کرونا بروزرسانی شود
فرماندار نهاوند، گفت: سبک زندگی مردم با رعایت الگوهای بهداشتی برای شکست کرونا بروزرسانی شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری عصر یکشنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در جمع بخشداران، دهیاران و مسولین  مراکز بهداشت روستاهای شهرستان با بیان اینکه امروز شرایط به واسطه شیوع ویروس کرونا در کشور دشوار است، گفت: قصد تعطیلی کسب و کار مردم را نداریم و نمیخواهیم به اقتصاد کشور و معیشت مردم خللی وارد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید سبک زندگی خود را متناسب با شرایط کرونایی کشور تغییر و به روز رسانی کنیم، گفت: امروز نباید شرایط را به نوعی عادی جلوه دهیم چراکه آمار ابتلا در کشور و شهرستان به واسطه سهل انگاری و عدم رعایت مردم بالا رفت.

فرماندار نهاوند ضمن ابراز تاسف به واسطه از دست دادن هموطنان عزیز به سبب ابتلاء به ویروس کرونا، گفت: امروز باید برای برون رفت از شرایط بحرانی با حداقل هزینه و تلفات باید تقسیم کار شود چراکه یک فرد و دستگاه به تنهایی توان مبارزه را ندارد.

وی با بیان اینکه بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی برای جلوگیری از شیوع این ویروس باید پای کار باشند، گفت: طرح ضربتی ۲۱ روزه در شهرستان برای مقابله با کرونا  تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

در ادامه نیز عبدالرضا آسمانه رئیس پزشکی قانونی شهرستان نهاوند، گفت:  خانواده صاحب عزا باید زمان صدور گواهی فوت تعهد بدهند که مراسم عزا برگزار نکنند که نظارت بر حسن اجرای این مهم در شهر توسط معاون عمرانی فرمانداری و در روستاها توسط دهیاران انجام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز