مسئول هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

اختصاص ۶۴ فضای ورزشی روباز در بوستان‌های همدان به ورزش بانوان

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۱:۵۰:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۸۶۲۲
اختصاص ۶۴ فضای ورزشی روباز در بوستان‌های همدان به ورزش بانوان
مسئول هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از اختصاص 64 فضای ورزشی روباز در بوستان‌های همدان به ورزش بانوان همدان خبر داد.

معصومه پیردهقان در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان با اشاره به اینکه شورای ورزش همگانی استان همدان دارای 5 کمیته تخصصی در موضوعات مختلف است، گفت: یکی از این کمیته‌ها، کمیته تخصصی توسعه ورزش همگانی بانوان در استان همدان است که دارای شرح وظایف مختلف در حوزه امور بانوان است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت سلامت و تندرستی بانوان شاغل و خانه‌دار استان همدان برای پرورش جامعه‌ای پویا، گفت: نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می‌دهند و ازآنجاکه سلامت روح، روان و جسم موجبات آرامش و تمرکز هرچه بیشتر برای تربیت فرزندانی هم‌تراز با سبک زندگی ایرانی اسلامی را فراهم می‌آورد کمیته تخصصی توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با همکاری مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری همدان و با بهره‌گیری از توان کارشناسان مختلف برنامه‌هایی برای توجه هرچه بیشتر به بانوان استان تدوین و در حال عملیاتی شدن است.

مسئول هماهنگی اموربانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ، گفت: در نخستین جلسه‌ای که در استانداری همدان به ریاست مدیرکل امور بانوان استانداری برگزار شد موضوعات مهمی در برگزاری دوره‌های تخصصی مربیگری ورزش همگانی برای ورزشکاران مستعد و بررسی ظرفیت‌های موجود استان و شهرستان همدان در خصوص تعداد فضاهای روباز در پارک‌ها مطرح شد که خوشبختانه در حال عملیاتی شدن است.

وی تصریح کرد: همدان دارای 64 محله شهری است که با توجه به مصوبات نخستین جلسه این کمیته مقرر شد این فضاها با ایجاد شرایط مناسب برای ورزش بانوان در نظر گرفته شود.

پیر دهقان با اشاره به بازدید صورت گرفته از فضاهای موجود شهر همدان به همراه مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری همدان، کارشناسان ورزشی و شهرداری، گفت: در حال حاضر 14 فضای ورزشی روباز در همدان وجود دارد که ظرفیت استفاده بانوان را دارا هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز