معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان؛

اعتماد به جوانان بیانگر توانایی آنان در اداره کشور است

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۷:۵۱:۰۹
کد خبر: ۱۰۴۶۱۳۷
اعتماد به جوانان بیانگر توانایی آنان در اداره کشور است
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه در هفته تشکلها قرار داریم، تصریح کرد: اعتماد و اطمینان مدیران و مسئولین به جوانان ایران زمین در واقع بیانگر توانایی جوانان در اداره کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محرم روزبه در افتتاحیه شبکه ملی فضای مجازی و رسانه، اظهار داشت: این دبیرخانه به همت و تلاش جوانان پرتوان و تلاشگر استان همدان افتتاح شد.

وی در ادامه اضافه کرد: فاز جدید خانه جوان همدان با حمایت و مدیریت جهادی مدیرکل، با درایت و هماهنگی جوانان سازمانهای مردم نهاد واگذار شد.

معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در اداره در خصوص واگذاری خانه جوانان همدان، تاکید کرد: این واگذاری در واقع مهر تاییدی بر توانایی و خلاقیت جوانان استان همدان است.

روزبه با اشاره به اینکه در هفته تشکلها قرار داریم، تصریح کرد: اعتماد و اطمینان مدیران و مسئولین به جوانان ایران زمین در واقع بیانگر توانایی جوانان در اداره کشور است.

معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در خصوص همت و مدیریت جوانان در ۸سال دفاع مقدس، گفت: مطمئنا جوانان امروز چیزی کمتر از جوانان دیروز ندارند. جوانانی که ۸سال دفاع مقدس را مدیریت کردند. جوانان امروز اگر از آنها تواناتر و مقتدرتر نباشند کم از آنها نخواهند داشت.

روزبه در پایان ضمن ابراز خوشبختی و سعادت برای جوانان، عنوان کرد با اعتماد به جوانان می توانیم آینده ای بهتر برای کشور رقم بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز