مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری همدان خبر داد:

برگزاری ۷۵ تور خبری و ۱۴۸ نشست خبری مدیران در استان همدان براساس سند اطلاع رسانی

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۷:۰۸:۱۵
کد خبر: ۱۰۴۶۱۶۷
برگزاری ۷۵ تور خبری و ۱۴۸ نشست خبری مدیران در  استان همدان براساس سند اطلاع رسانی
مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری همدان از برگزاری ۷۵ تور خبری و ۱۴۸ نشست خبری مدیران در استان همدان براساس سند اطلاع رسانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، اسدالله ربانی مهر در نشست با هیات رئیسه روابط عمومی های استان بر تعامل و ارتباط بیشتر مدیران با رسانه ها در شرایط فعلی کرونایی تاکید کرد و گفت: ارتباط و تعامل مدیران با رسانه ها علیرغم شرایط سخت کرونایی نباید کاهش پیدا کند و باید به شیوه های مختلف، اطلاع رسانی به نحو شایسته انجام شود.

وی تاکید کرد: بر اساس سند اطلاع رسانی استان در سال ۱۳۹۸ حدود ۱۴۸ نشست خبری، ۷۵ تور گردشگری برگزار شد که رشد ۵۰ درصدی نسبت به سالهای گذشته داشته است.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری همدان، افزود: لیست دستگاههایی که در سال ۹۸ ، بیشترین و کمترین نشست خبری و بیشترین و کمترین اشتراک را داشتند احصاء شده که به زودی اقدامات لازم در این زمینه انجام می شود.

وی گفت: تغییرات حوزه روابط عمومی دستگاههای اجرایی باید با هماهنگی اداره کل روابط عمومی استانداری باشد و این موضوع  به دستگاهها ابلاغ شد و ارزیابی روابط عمومی هر دستگاه  براساس اجرای مصوبات سند اطلاع رسانی استان باشد.

ربانی مهر، گفت: تعامل با رسانه ها ، داشتن انگیزه ،اهل تعامل بودن و داشتن نگاه تحلیلی و سوادرسانه ای ملاک انتخاب مدیران روابط عمومی ها باشد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز