با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان؛

زمین چمن مصنوعی شهدای روستای علیصدر کبودرآهنگ به بهره‌برداری رسید

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۸:۱۷
کد خبر: ۱۰۴۹۷۹۲
زمین چمن مصنوعی شهدای روستای علیصدر کبودرآهنگ به بهره‌برداری رسید
زمین چمن مصنوعی شهدای روستای علیصدر کبودرآهنگ با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، آیین بهره‌برداری و افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای علیصدر کبودرآهنگ با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و مدیر مجموعه توریستی علیصدر و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

محسن جهانشیر در این آیین با اشاره به اینکه زمین چمن شهدای روستای علیصدر به مساحت یک هزار و 152 متر مربع و با اعتبار5 هزار و 500 میلیارد ریال امروز در اختیار جوانان و ورزشکاران این روستا قرار گرفت، گفت: مردم روستای علیصدر مردمانی بسیار مهربان هستند که در راستای تسریع درروند اجرای این پروژه کمک‌ها و مساعدت‌های شایانی با مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان همدان داشته‌اند که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه افزایش فضاهای ورزشی متناسب با نیازهای جوامع شهری و روستایی ازجمله رسالت‌ها و وظایف ما باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، غنی‌سازی اوقات فراغت و غیره است، گفت: مجموعه ورزش و جوانان استان همدان در راستای تجهیزات و ملزومات موردنیاز این زمین چمن همکاری لازم را با اهالی فهیم این روستا خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرنشان کرد: حراست و نگهداری اموال عمومی وظیفه همگانی است لذا باید در حفظ و نگهداری این اموال برای استفاده آیندگان کمال توجه و حساسیت لازم را داشته باشیم.

وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم با افزوده شدن این فضای ورزشی به ظرفیت‌های استان و شهرستان بتوانیم ورزشکاران خوب و توانمندی را تربیت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز