مجور آغاز مسابقات و تمرینات فوتبال استان همدان گرفته شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۷:۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۳۲۲۹
مجور آغاز مسابقات و تمرینات فوتبال استان همدان گرفته شد
صوفی گفت: با پیگیری‌های متعدد و جلسات طولانی مجوز آغاز مسابقات و تمرینات فوتبال از ستاد کرونا استان همدان گرفته شد.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به آغاز مسابقات و تمرینات فوتبال استان همدان اظهار داشت: به دنبال جلسات مختلفی که با مدیران باشگاه‌های، روسای هیئت‌های شهرستانی، مربیان و سرمربیان استان و هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان همدان برگزار شد جلساتی را با ستاد کرونا در استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان همدان پیرامون آغاز فعالیت مسابقات برگزار کردیم.

وی افزود: پیرو جلساتی که با ستاد کرونا در استانداری و اداره کل ورزش و جوانان داشتیم خوشبختانه امروز مجوز آغاز مسابقات و تمرینات فوتبال، فوتبال بانوان و رده‌های پایه گرفته شد.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه به دنبال دریافت مجوز آغاز فعالیت و مسابقات فوتسال استان همدان نیز هستیم، گفت:  برنامه‌ریزی شروع تمرینات در کل استان انجام شده همچنین مقرر شد کمیته مسابقات برای برگزاری مسابقات فوتبال برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

صوفی خاطرنشان کرد: تا به امروز تعداد از باشگاه‌های سطح استان برای برگزاری مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند که درجهت رفاه سایر باشگاه یک هفته دیگر فرصت می‌دهیم که اگر باشگاه دیگری هم تمایل دارد در مسابقات فوتبال استان شرکت کند آمادگی خود را در این مدت اعلام کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای توسعه فوتبال استان همدان بیان کرد: باتوجه به قولی که داده‌ایم تمام تیم‌هایی که در مسابقات رده پایه حضور پیدا می‌کنند وجهی از آنها اخد نشود.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: امیدواریم با آغاز مسابقات و تمرینات فوتبال بعد از مدت‌ها که ویروس کرونا به ما اجازه فعالیت نمی‌داد نشاط و شادابی با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی به جامعه بازگردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز