​استاندار همدان:

اجرا پروژه شهدای سلامت موجب افزایش ارزش افزوده دارایی ها مردم شده است /کیفیت آب آشامیدنی کوی جنت افزایش می یابد

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۸:۴۵:۲۶
کد خبر: ۱۰۵۴۱۵۷
اجرا پروژه شهدای سلامت موجب افزایش ارزش افزوده دارایی ها مردم شده است /کیفیت آب آشامیدنی کوی جنت افزایش می یابد
استاندار همدان در مراسم افتتاحیه بلوار شهدای سلامت گفت: انجام پروژه ها و پیگیری مشکلات مردم در مناطقی که نیاز بیشتری به توجه مسولین دارنند باعث می شود سطح سلامت و رفاه مردم این مناطق افزایش یابد.

به گزارش خبر گزاری برنا از همدان ، در مراسمی با حضور استاندار همدان ،فرماندار ،شهردار همدانو شهرداری مناطق چهار گانه همدان بلوار 30متری  شهدای سلامت و پوشش رودخانه کوی نبوت اجرا و افتتاح شد .

شاهرخی گفت :پوشش رودخانه این منطقه که در گذشته برای مشکلات زیادی را مردم ایجاد کرده بود بعد بررسی هایی که صورت گرفت  و به در خواست اهالی این منطقه و همت شهرداری بعد گذشت 35 روز افتتاح و اجرا گردید .

 وی افزود :وظیفه داریم با حضور در تمام مناطق ضمن آنکه پیگر مشکلات تمام همشهری های همدانی باشیم بتوانیم با ایجاد وافتتاح چنین پروژه هایی همدانی آباد تر داشته باشیم .

وی با بیان اینکه خدمت به مردم یک فرصت است و باید آن را قدربدانیم عنوان کرد :برای ارتقا سطح سلامت و رفاه مردم اهالی کوی جنت پروژه شهدای سلامت کوی جنت با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان توسط شهرداری انجام شد.

 شاهرخی با بیان اینکه اهالی کوی جنت از کیفیت آب آشامیدنی این منطقه گلایه مند بودند عنوان کرد : در راستای افزایش کیفیت و کمیت آب آشامیدمی این منطقه شرکت آب و فاظلاب استان همدان 7 کیلومتر از معابر این منطقه را لوله کشی کرده  و کیفیت آب این منطقه همانند کیفیت دیگر مناطق شهر همدان خواهد شد .

استاندار همدان تاکید کرد: برق کشی در منطقه باید به سرعت انجام گیرد و اهالی این منطقه مشکل روشنایی نداشته باشند .

شهردار همدان گفت : هدف شهرداری همدان توسعه متوازن شهر و کیفیت رسانی به تمام مناطق شهری می باشد و شهرداری همدان به تمام نقاط همدان توجه خواهد داشت .

 صوفی گفت : در راستای طرح عمران و آبادانی تمام مناطق همدان طی مدت یک ماه اقدام به جمع آوری رودخانه این منطقه و آسفالت و جاده سازی بلوار شهدا سلامت کردیم .

وی با  بیان اینکه این پروژه کمک شایانی به کاهش ترافیک شهر همدان خواهد کرد بیان کرد:با توجه به اینکه این بلوار مابین چند خیابان پر ترافیک همدان قرار دارد با جاده سازی و متصل کردن این خیابان ها به  کمک شایانی به کاهش ترافیک شهر همدان خواهد کرد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز