استاندار همدان:

حفظ سلامت دانش آموزان در اولویت باشد/ قدردان ایثار معلمان هستیم

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۰:۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۵۷۷۳۱
حفظ سلامت دانش آموزان در اولویت باشد/ قدردان ایثار معلمان هستیم
استاندار همدان با بیان اینکه قدردان ایثار معلمان هستیم، گفت: حفظ سلامت دانش آموزان در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان؛ سید سعید  شاهرخی صبح یکشنبه در بازدید‌های خود از مدارس سطح شهر، با حضور در جمع معلمان و مدیران آموزشی، گفت: حفظ سلامت دانش‌آموزان و معلمان با رعایت اصول بهداشتی در مراکز آموزشی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه هدف و سیاست دولت و همچنین ستاد استانی مقابله با کرونا،حفظ سلامت مردم در کنار انجام فعالیت‌های اقتصادی و آموزشی است، گفت: در راستای حفظ سلامت فرزندان مردم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت بر حُسن‌ انجام آن‌ها در سطح مدارس استان، در دستور کار قرار گیرد.

استاندار همدان، تاکید کرد: از اهداف اصلی مسئولان، حفظ سلامت دانش آموزان، معلمان و مدیران آموزشی است.

وی با بیان اینکه مدیران و معلمان، جهت رعایت اصول بهداشتی در مراکز آموزشی، نظارت بیشتری  داشته باشند، گفت: بدون شک اجرای دقیق و مسئولانه پروتکل‌های بهداشتی توسط معلمان و دانش آموزان عزیز، کمک بزرگی به کادر بهداشتی و درمانی استان خواهد کرد.

شاهرخی افزود: دولت  و همچنین مجموعه نظام جمهوری اسلامی در شرایط سخت تحریمی و گسترش کرونا، تلاش مضاعف و قابل تقدیری در راستای مقابله با ویروس کرونا و بازگشایی مدارس انجام داده‌اند. 

وی گفت: از کلیه ظرفیت‌ها و امکانات استان برای فراهم سازی شرایط مناسب برای حضور دانش آموزان در مدارس استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است استاندار همدان در بازدید‌ خود از مدارس سطح شهر همدان و بررسی روند رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های ستاد استانی، هدایایی به خاطر فداکاری‌های معلمان و مدیران آموزشی مدارس بازدید شده، به رسم یادبود اهدا کرد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز