حاجی بابایی:

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان همدان در دستور کار مجمع نمایندگان است

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۴:۰۹
کد خبر: ۱۰۶۸۸۰۵
تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان همدان در دستور کار مجمع نمایندگان است
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان همدان در دستور کار مجمع نمایندگان است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در نشست مشترک پیگیری مسائل مربوط به پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر استان همدان با تأکید بر هم‌افزایی و مشارکت دستگاه‌های مختلف برای اتمام این پروژه‌ها، گفت: فرهنگ از زیربنایی‌ترین ساختارهای جامعه است و زمانی جامعه به توسعه پایدار می‌رسد که از نظر فرهنگی به تعالی و پیشرفت رسیده باشد.

وی بابیان اینکه برای تحقق این امر فراهم کردن زیرساخت‌های فرهنگی ضروری است؛ عنوان کرد: مجمع نمایندگان استان همدان به دنبال تأمین اعتبار مورد نیاز تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است اما این روند به تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های استان هم نیاز دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تکمیل پروژه‌های تالار بزرگ شهر، موزه هنرهای معاصر و پردیس سینمایی استان همدان نیازمند مشارکت دستگاه‌های مختلف است، گفت: تسریع در روند احداث و بهره‌برداری از این پروژه‌های عمرانی نیازمند حمایت همه جانبه مسئولان استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز در این جلسه گزارشی از آخرین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی ارائه و عنوان کرد: سال گذشته پروژه موزه هنرهای معاصر با مساحت حدود شش هزار متر مربع پس از سال‌ها توقف مجدد فعال شد.

احمدرضا احسانی گفت: این پروژه در حال حاضر با اختصاص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار با سرعت در حال انجام است تا سال آینده به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهید مظاهری شهر مریانج هم با مساحت حدود سه هزار مترمربع با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد در حال اتمام است، گفت: این پروژه امسال حدود دو میلیارد تومان اعتبار دارد که با دستور استاندار همدان تأمین شده است.

وی گفت: مجتمع فرهنگی و هنری شهید مظاهری در سال ۹۷ به نهاد کتابخانه‌ها واگذار شده و پس از اتمام و تکمیل پروژه بخش کتابخانه توسط نهاد و بخش مجتمع فرهنگی و هنری هم توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در خصوص پروژه فرهنگی و هنری فامنین نیز عنوان کرد: این پروژه با مساحت حدو د پنج هزار ۵۰۰۰ مترمربع در حال ساخت است و امسال هفت میلیارد تومان اعتبار دارد که امیدواریم فاز اداری مجتمع تا پایان سال به اتمام برسد.

احسانی در خصوص دیگر پروژه‌ها نیز گفت: تفاهم‌نامه پردیس سینمایی امید در شهرستان اسدآباد هفته گذشته به امضا رسید و با جدیت به دنبال ایجاد این مجموعه هستیم.

وی گفت: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهر زنگنه ملایر با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال کار است که پیگیر اختصاص اعتبار برای اتمام پروژه هستیم.

وی افزود: برای مجتمع فرهنگی و هنری شهر فیروزان نهاوند هم در حال پیگیری هستیم تا با تخصیص اعتبار روند پیشرفت پروژه تسریع شود، این پروژه در حال حاضر حدود سه درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز