استاندار همدان خبر داد:

اجرای بیش از ۸ هزار میلیارد تومان طرح ملی در استان همدان

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۳:۵۳
کد خبر: ۱۰۷۰۲۲۰
اجرای بیش از ۸ هزار میلیارد تومان طرح ملی در استان همدان
استاندار همدان از اجرای بیش از ۸ هزار میلیارد تومان طرح ملی در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی در مراسم بیست‌و‌ سومین جشنواره شهید رجایی استان همدان، گفت: جشنواره شهید رجایی فرصتی است برای مرور ویژگی‌های مهم و بارز شهید رجایی و، همچنین دولت‌مردانی که اگرچه عمر دولتشان کوتاه بود اما نامشان جاودانه شد.

وی با بیان اینکه از اهداف چنین جشنواره‌ای فرصتی برای تجلیل از خادمین مردم در دستگاه‌های اجرایی است، گفت: مسوولان اجرایی باید مشی شهید رجایی را که از ویژگی‌های شاخص او تعهد، تدین، پرکاری و مردمداری بود، نصب‌العین خود قرار داده و همواره راه او را ادامه دهند.

استاندار همدان، تصریح کرد: سالانه بیش از ۵هزار میلیارد تومان، هدف اولیه مجموعه مدیریتی استان در حوزه سرمایه‌گذاری بوده که در ۲ سال اجرای برنامه، بیشتر از میزان در نظر گرفته شده، عمل شده است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون توفیقات خوبی در اشتغال، حمایت از تولید، احیا و بازگرداندن کارگاه‌های تعطیل شده و ارتقا ظرفیت کارگاه‌ها،  داشتیم، گفت: استان همدان، طبق آمار دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و شاخص‌های کمی و کیفی، در حوزه امنیتی از امن‌ترین استان‌های کشور است.

شاهرخی با اشاره به اینکه همکاری و همراهی و درک مردم از شرایط موجود قابل ستایش است، گفت: به‌عنوان نماینده دولت در استان از کلیه اقشار مردم، به‌خصوص جوانان و بانوان استان تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در حوزه اجتماعی نیز از کلیه ظرفیت‌های استان و سازمان‌های مردم‌نهاد برای توجه، تقویت و ارتقا جایگاه جوانان و بانوان، استفاده می‌شود.

استاندار همدان با اشاره به اجرای بیش از ۸ هزار میلیارد تومان طرح ملی در سطح استان همدان، گفت: همدان، از معدود استان‌هایی‌ است که، دارای ۲ خط اصلی راه آهن فعال از شمال و جنوب استان و همچنین اتصال همدان به ملایر با هدف اتصال  تهران به مرز خسروی، است.

وی ادامه داد: در حوزه جمع آوری بهداشتی فاضلاب و ارسال ۱۵ میلیون متر مکعب آب به نیروگاه، مانع از خروج آب از ۲۰ حلقه چاه کبودراهنگ شدیم.

شاهرخی با اشاره به اینکه پتروشیمی هگمتانه با استحصال و ارسال ۴/۵ میلیون متر مکعب آب از فاضلاب همدان، را راه اندازی شده است، گفت: ظرفیت سدهای استان همدان بیش از ۱۴۵ میلیون متر مکعب است که با مدیریت شایسته مدیر عامل آب منطقه‌ای موجب شده در فروردین ۹۸، علی‌رغلم بارش سیل آسا، آسیبی وارد نشد و آن‌را با استفاده از اعتبارات به فرصت تبدیل و بیش از ۱۹ هزار واحد را بازسازی و تعمیر شد.

وی با بیان اینکه در سال پایانی دولت با تلاش مضاعف و گام‌های بلندتر واستوارتر، به خدمت به مردم و پیشبرد برنامه‌ها و اهداف با قدرت کار را ادامه میدهیم، گفت: پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا در استان  با اهمیت ویژه و توجه جدی پیگیری میشود

استاندار همدان، گفت: کادر پزشکی ۸ ماه شبانه روز فداکارانه درگیر هستند و هر روز شاهد افزایش بستری‌ها هستیم که ضرورت دارد مردم دز پیشگیری و رعایت نکات بهداشتی، کمک حال این قشر باشند.

وی تصریح کرد: استان همدان بعد از ماه‌ها تلاش و کوشش مجموعه کادر بهداشت و درمان، ستاد استانی مقابله با کرونا، مردم و دستگاه‌های اجرایی، در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز