مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

جایگاه فعلی بوکس استان همدان حق همدان نیست

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۵۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۲۱۶۸
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت:جایگاه فعلی بوکس استان همدان حق همدان نیست.

ظهر دوشنبه مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که در این مجمع «سعید دهقانی آزاد» که پیش‌ازاین به مدت 7 ماه سرپرست این هیئت بود بارأی قاطع اعضا به‌عنوان رئیس هیئت بوکس استان همدان انتخاب شد.

حمید سیفی در این جلسه بابیان اینکه امیدواریم این تغییر و تحول نقطه عطفی در ورزش بوکس استان همدان باشد، گفت: استان همدان دارای پتانسیل‌های بی‌انتها در حوزه‌های مختلف خصوصاً ورزشی است که باید با برنامه‌ریزی درست هرچه بهتر و بیشتر از آن‌ها بهره ببریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید یاد بگیرم شعارها را به عمل برسانیم، گفت: ما مدیون شهدایی همچون چیت‌سازیان، همدانی و غیره هستیم که برای آزادی و آبادانی ایران اسلامی از جان خود گذشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر ضرورت پیاده‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در ورزش، گفت: امروز وظیفه‌داریم به جوانان انگیزه دهیم تا درراه درست قدم بردارند.

وی افزود: جایگاه فعلی بوکس استان همدان حق همدان نیست لذا باید تلاش شود تا به قله‌های رفیع دست پیدا کنیم.

سیفی در پایان تصریح کرد: برای پیشرفت و برون‌رفت از شرایط کنونی مرادانی جهادی و عمل‌گرا همچون شهیدان گران‌قدر می‌خواهیم که خوشبختانه در کشور و استان همدان این ظرفیت‌ها حضور دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز