مدیرکل ورزش و جوانمان استان همدان:

توازن اعتبارات ورزشی در استان همدان عادلانه و بر اساس استانداردها است

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۲:۳۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۲۶۳۷
توازن اعتبارات ورزشی در استان همدان عادلانه و بر اساس استانداردها است
مدیرکل ورزش و جوانمان استان همدان، گفت: توازن اعتبارات ورزشی در استان همدان عادلانه و بر اساس استانداردها است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در نخستین برنامه نشست سه‌شنبه‌های با رسانه‌ها بابیان اینکه حمایت اصحاب رسانه برای پیشبرد اهداف ورزش و جوانان استان همدان ضروری است، گفت: نقش اصحاب رسانه در پیشبرد امور بسیار تعیین‌کننده است و نقش بسیار مهمی در پویایی ورزش و جامعه جوان دارد و می‌توانند با انتشار یک خبر خوب انگیزه‌ای بسیار تأثیرگذار به جوانان بدهند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در راستای حمایت از ورزش و جوانان بیش‌ازپیش وارد کار شوند، گفت: امروز از اینکه در خدمت هم استانی‌های عزیز و اصحاب رسانه‌ای هستم که روزی با حمایت‌های ایشان انگیزه حضور در مسابقات و رقابت‌های بزرگ به من دادند و از تلاش‌هایی که برای شناخته شدن بنده انجام دادن تشکر می‌کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه امروز برای پیشبرد اهداف ورزشی باید حامی یکدیگر باشیم، گفت: برای خدمتگزاری به مردم دیار کهن همدان آمده‌ام و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

وی با اشاره به تأکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر حمایت ویژه از جوانان و بانوان، گفت: در حوزه دختران و بانوان ما باید به‌درستی وظایف خود را انجام دهیم و برنامه‌های خوبی تدوین کنیم تا فرزندان خوبی برای آینده تربیت کنند.

سیفی بابیان اینکه در حوزه جوانان نیز باید گفت همه‌روزه‌ای اداره کل مربوط به جوانان است چراکه با یک روز در هفته به‌جایی نمی‌رسیم، گفت: درب اتاق مدیرکل ورزش و جوانان به روی جوانان و ورزشکاران باز است.

وی بابیان اینکه کوچک‌ترین اغماضی را از همکاران خود نمی‌پذیریم چراکه ارباب الرجوع ما نیازمند یاری هستند، گفت: امروز فرصت آن رسیده بجای شعار دادن‌ها و حرف زدن‌های خالی به عمل برسیم تا ازلحاظ رشد نرخ بیکاری، طلاق و غیره در استان همدان به حداقل ممکن برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه استان همدان توانایی اداره خود را دارد، گفت: در حوزه ورزش‌های همگانی و قهرمانی ما وظیفه حمایت داریم.

وی ادامه داد:در بحث استعدادیابی باید کارکنیم هیئت‌های خوب باید تقویت شوند و هیئت‌هایی که درجه پایین‌تر دارند باید به سطح قابل‌قبول برسانیم.

سیفی با اشاره به اینکه هریک از شهرستان‌های ما در حوزه ورزش و جوانان دارای ظرفیت های های مختص خود هستند، گفت: برای تقویت این ظرفیت‌ها باید توازن اعتبارات و امکانات عادلانه و بر اساس استانداردها باشد.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌ای از من نخواهید دید مگر با در نظر گرفتن استاندارها، گفت: امیدواریم در روزهای آینده شاهد تحول در مباحث کمی و کیفی باشیم.

سیفی با تأکید بر اینکه باید یک‌صدا و منسجم برای رسیدن به اهداف کارکنیم، گفت: امروز پروژه‌های عمرانی ما مانده‌اند که تقاضای کمک از مسئولین و اصحاب رسانه داریم.

وی افزود: پیست موتورسواری و اتومبیلرانی مایکی از پیست‌های خوب کشور است که قابلیت‌های خوب دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه در خصوص بکار گیری کارمندان در هیئت‌های ورزشی نیز، گفت: مبنای ما در تصمیم‌گیری‌ها قانون است در این حوزه نیز قانون مدنظر است.

وی بابیان اینکه در حوزه اداری نیز هر تخلفی از من مشاهده کردید ضرب‌در 10 کنید و منتشر کنید، گفت: اگر توانستم مدیریت می‌کنم و اگر نتوانم خداحافظی می‌کنم چراکه عهد اخوت با هیچ‌کس نبسته‌ایم و مدیون کسی نیستیم.

سیفی بابیان اینکه پذیرای راهنمایی‌های شما هستم، گفت: اگر بنده در این استان شکست بخورم همه ما و شما و جامعه ورزشی شکست می‌خورد.

وی بابیان اینکه امروز دنیا دنیای ارتباطات است و اگر برنامه، ایده و طرح داشته باشیم اعتبار آن تأمین می‌شود، گفت: یک پروژه ملی بزرگ در دستور کار ماست چراکه در این حوزه ظرفیت‌های بسیار خوبی داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: در روزهای آینده میزبان سفرای یکی از کشورها برای سرمایه‌گذاری ورزشی هستیم.

وی افزود: با توجه به کرونا باید از محیط‌های سربسته خارج شویم و طبیعت‌گردی ورزشی را در دستور کار قرار دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز