سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خبر داد:

فعالیت ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در طرح زمستانی راهداری همدان

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۰:۰۸:۱۲
کد خبر: ۱۰۸۴۳۳۶
فعالیت ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در طرح زمستانی راهداری همدان
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از فعالیت ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در طرح زمستانی راهداری این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان  با اشاره به عملیات راهداری زمستانی افزود: بیش از ۲۸۰ دستگاه از ماشین الات سنگین و نیمه سنگین راهداری در طرح زمستانی امسال به مردم عزیز خدمات رسانی خواهند کرد.

صفر صادقی راد ادامه داد: بیش از ۵۰۰ نیروی مجرب راهداری به شکل شیفتی در راهدارخانه های استان مستقر خواهند شد تا در هنگام بارش برف، عملیات بازگشایی محورهای استان را انجام دهند.

وی اظهار داشت: استان همدان به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی که دارد زمستان زود هنگام را تجربه می کند که در همین زمینه عملیات تهیه و ذخیره سازی شن ونمک مورد نیاز راهدارخانه ها در حال انجام است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بیان کرد: ماشین آلات راهداری هم اکنون در گردنه های حساس استان مستقر شده اند تا در صورت احتمال بارش برف ترافیک عبوری دچار اختلال  نشود.

وی یادآور شد: ۲۴۰ خط تلفن برای پاسخگویی به مردم عزیز در سامانه 141 تعریف شده است تا هموطنان گرامی در صورت داشتن انتقاد، پیشنهاد و شکایات بتوانند به سهولت با مرکز مدیریت اطلاعات راهها ارتباط برقرار کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز