رئیس کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

ضرورت پیگیری برای جذب اعتبار جهت اجرای طرح فاضلاب شهری در فیروزان نهاوند

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۱:۴۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۵۲۸۴
ضرورت پیگیری برای جذب اعتبار جهت اجرای طرح فاضلاب شهری در فیروزان نهاوند
رئیس کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پیگیری برای جذب اعتبار جهت اجرای طرح فاضلاب شهری در فیروزان نهاوند تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا شهبازی نماینده مردم  نهاوند و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی  به همراه بخشدار خزل ، رئیس دفتر نماینده ، اعضای شورای اسلامی و شهر و شهردار فیروزان در محل شهرداری این شهر جلسه ای با عنوان بررسی و پیگیری مشکلات شهرداری فیروزان نهاوند تشکیل دادند.
 
بر اساس این گزارش؛ شهبازی در دوره یازدهم مهمترین اولویت و اساسی ترین کار را پیگیری پروژه ها و طرح های اشتغال در سطح منطقه دانست و گفت: در طول ماههای گذشته با همکاری بخشداری  قدمهای بسیار خوبی برداشته شده است که امیدواریم این برنامه ها با سرعت بیشتر ادامه پیداکند.
 
وی ادامه داد: این جلسه تصمیمات و برنامه هایی از جمله پیگیری لازم جهت رفع مشکل مسکن مهر فیروزان ، پیگیری جهت حل مشکل تغییر کاربری  پرونده های کمیسیون ماده ۵ استان و استقرار شعب ادارات مورد نیاز بخش خزل، به ویژه حوزه ورزش و جوانان هم چنین پیگیری اعتبار مورد نیاز برای طرح مطالعات پروژه فاضلاب شهری فیروزان اتخاذ شد.
 
نماینده مردم نهاوند در مجلس یادآور شد: در خصوص حل مشکل ساماندهی و تعریف ایستگاه راه آهن فیروزان در سامانه فروش بلیط شرکتهای مسافربری رجا با پیگیری بنده در مجلس تصمیم گیری صورت گرفت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز