فرماندار همدان:

۹۰ درصد مردم و اصناف همدان در اجرای محدودیت های کرونایی ما را همراهی می کنند

۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۰۹۲۰۹۷
۹۰ درصد مردم و اصناف همدان در اجرای محدودیت های کرونایی ما را همراهی می کنند
فرماندار همدان، گفت: 90 درصد مردم و اصناف همدان در اجرای محدودیت های کرونایی ما را همراهی می کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان حسین افشاری با اشاره به طرح جامع مدیریت هوشمندانه محدودیت های کرونایی، گفت : تک تک افراد سفیر مراقبت از خود و سلامت جامعه هستند و در پیشگیری از شیوع بیماری می توانند ایفای نقش نمایند.

وی با بیان اینکه از جمله نقاط قوت طرح جدید محدودیت ها آسیب شناسی و اصلاح طرح های قبلی است، گفت: طرح جدید محدودیت ها سه محور اصلی شامل کاهش ترددها با هدف جلوگیری از انتقال و جابجایی جمعیت به نقاط مختلف، جلوگیری از تردد شبانه با هدف کاهش میهمانی ها و دورهمی های خانوادگی به عنوان مهمترین عامل ابتلا در شرایط کنونی و تعطیلی کسب و کارهای غیر ضروری و بازارهای موقت با هدف کاهش اجتماعات دارد که بسیار موثر است.

فرماندار همدان، تصریح کرد: از همکاری اصناف همدان، بساط گستران و مشاغل غیر ضروری که علیرغم مشکلات اقتصادی در جهت سلامت جامعه همکاری مطلوبی دارند تشکر می کنم.

وی گفت: ادارات و دستگاههای اجرایی غیر ضروری طبق دستورالعمل در شرایط فعلی حداکثر می توانند از یک سوم کارکنان در محل کار استفاده کنند .

افشاری خاطر نشان کرد :مدیران دستگاههای اجرایی تا حد امکان نسبت به دورکاری و ارایه خدمات غیر حضوری و کاهش کارکنان خود در محل کار اقدام کنند.

وی افزود: از مردم شریف هم می خواهیم برای کارهای غیر ضروری در این وضعیت تادحد امکان به ادارات مراجعه نکنند.

فرماندار مدان با بیان اینکه تاکسی های اینترنتی شامل اعمال محدودیت های تردد از ساعت 21 تا 4 بامداد نمی شوند و در کنار سایر خودروهای عمومی می توانند فعالیت داشته باشند، گفت: علیرغم فعال بودن عرضه کنندگان مواد غذایی حتی المقدور مردم به مراکز پرتردد مثل بازار میوه سر گذر کمتر مراجعه کنند.

وی گفت: حدود 90 درصد مردم و اصناف محدودیتهای اعلام شده را رعایت و همراهی می کنند که خاضعانه تشکر می کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز