معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان:

نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت‌گذاری به مردم را اصلی ترین اولویت می داند

۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۴:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۷۸۰۵
نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت‌گذاری به مردم را اصلی ترین اولویت می داند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت‌گذاری به مردم را اصلی ترین اولویت می داند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مصطفی آزادبخت ظهر پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: خدارا شاکرم توفیق داد در خدمت مردم برجسته اسدآباد برسم.

وی با بیان اینکه اسدآبادی‌ها و افکار بلند سید جمال‌الدین اسدآبادی یکی از توفیقات اسدآباد است که بسیار کم‌نظیر است، افزود: ولایت‌مداری، همیشه در صحنه بودن و هوش بالا از مزیت‌های اسدآبادی‌هاست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای دکتر فخری‌زاده را گرامی می‌داریم. دشمنان کور خوانده‌اند گمان می‌کنند که با شهادت این عزیزان می‌توانند مانع ایجاد کنند. هم اعتقاد ما و هم تجربه ما این را ثابت کرده که ما هرجا شهید تقدیم انقلاب کردیم درخت تنومند انقلاب قوی‌تر شده است.

وی گغت: اگر بنا بود با شهادت مکتب‌ها از بین بروند الآن خبری از مکتب امام حسین (ع) نبود. ما در دفاع از انقلابمان به امام حسین اقتدا کردیم و این شهیدان به این جایگاه و لیاقت رسیدند.

آزادبخت با بیان اینکه ما ضمن اینکه هنوز داغدار شهید سلیمانی بودیم، شهادت شهید فخری‌زاده هم اضافه شد، بیان کرد: داغ سنگین همیشه در وجود ما هست ولی این داغ باید ما را به حرکت ولایت‌مدارانه هدایت کند تا بتوانیم بهتر خدمت کنیم ما اگر بناست خون شهیدان را پاس بداریم باید کار و خدمت بی‌منت به مردم را سرلوحه خودمان قرار دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز