مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

۸ چمن مصنوعی در شهرستان‌های استان همدان ایجاد می‌شود

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۹:۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۱۰۳۳۰۱
۸ چمن مصنوعی در شهرستان‌های استان همدان ایجاد می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: 8 چمن مصنوعی در شهرستان‌های استان همدان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در نشست هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به ریاست این هیئت اظهار داشت: مهندس صوفی از گنجینه‌های استان همدان هستند که در کنار مشغله سنگینی که در شهرداری همدان دارند انصافا مدیریت بسیار عالی در هیئت فوتبال استان همدان داشته‌اند.

وی افزود: هیئت فوتبال استان همدان یکی از ساختارمندترین هیئت‌های ورزشی استان بوده که همواره با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب برنامه‌های خود را پیش می‌برد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه زیرساخت‌های ضعیف فوتبال استان همدان در شهرستان‌ها بسیار بنده را ناراحت کرده است، گفت: در این مدت کوتاه پروژه‌هایی را در همدان آغاز کرده‌ایم که بیش از 14 سال ساکن بوده‌اند و به دنبال این هستیم تا در رشد زیرساخت‌های ورزشی در رشته فوتبال نیز قدم‌های بزرگی برداریم.

سیفی خاطرنشان کرد: این قول را می‌دهم که در آینده نزدیک 8 چمن مصنوعی در شهرستان‌های استان ایجاد کنیم چون باتوجه به شرایط آب و هوایی استان از نیازهای اصلی ما است.

وی اشاره به مشکلات مالی بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان هیچ مشکل مالی ندارد در صحبت‌هایی که با استاندار محترم انجام داده‌ایم بودجه دستگاه ما صد در صد افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: هر هیئت ورزشی که برنامه داشته باشد از یکصد میلیون تومان تا یک میلیارد تومان هم به آن پرداخت خواهیم کرد و تنها ما از هیئت‌های ورزشی خود برنامه می‌خواهیم.

سیفی با بیان اینکه در این مدت کوتاه که به همدان آمده‌ام منابع مالی خوبی به پروژه‌های ورزشی تزریق شده است، گفت: یک میلیارد تومان برای تجهیز پایگاه قهرمانی، 5 میلیارد تومان برای زورخانه بین‌المللی همدان و 6 میلیارد نیز برای 3 سالن ورزشی همدان توانسته‌ایم جذب کنیم.

وی افزود: ساختمان هیئت فوتبال استان همدان نیز در منزلت این هیئت ورزشی بزرگ ما نیست و به دنبال این هستیم تا با جا به جایی اداره کل ورزش هیئت به ساختمان فعلی انتقال پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به فوتبال و فوتسال بانوان بیان کرد: باید نگاه و توجه ویژه به این رشته ورزشی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز