حاجی بابایی تاکید کرد:

ضرورت ساماندهی بودجه های فرهنگی کشور در لایحه بودجه ۱۴۰۰

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۳:۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۱۰۳۵۶۳
ضرورت ساماندهی بودجه های فرهنگی کشور در لایحه بودجه ۱۴۰۰
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ساماندهی بودجه های فرهنگی کشور در لایحه بودجه 1400 تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به بودجه بخش فرهنگ در لایحه 1400 گفت: بودجه فرهنگی رشد خوبی نسبت به سال گذشته داشته است ولی اینکه آیا این بودجه برای بخش فرهنگ کافی است یا نه قطعا کافی نیست.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما معتقدیم بودجه های فرهنگی قبل از افزایش نیاز به ساماندهی دارند یعنی باید ساماندهی بودجه های فرهنگی شکل بگیرد.

وی اضافه کرد: بودجه های فرهنگی بسیار گسترده تقسیم می شوند و اهداف گوناگون را دنبال می کنند و در کلان کار خودش را انجام نمی دهد. از بودجه پنج درصد شهرداری ها که حساب کنیم تا بودجه وزارتخانه های فرهنگی و سایر دستگاه ها بودجه تقسیم می شود و اهداف مختلفی را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه قطعا باید بودجه بخش فرهنگ افزایش یابد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بودجه بخش فرهنگ بین چندین دستگاه مختلف تقسیم می شود و همین خودش سردرگمی را ایجاد کرده است و نیاز به ساماندهی جدی دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا بودجه بخش فرهنگ همانند سال های قبل که در مجلس مقداری افزایش پیدا می کند، امسال نیز رو به بهبود خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز