آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۸ آذر ۹۹

۱۳۹۹/۰۹/۲۸ - ۱۷:۳۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۰۵۷۸۳
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان همدان تا ۲۸ آذر ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از ابتلای ۳ مورد جدید به ویروس کرونا در استان همدان طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: مجموع مبتلایان استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۹ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد طاهری با اشاره به آخرین آمار ابتلا به ویروس کرونا در استان همدان، گفت: در شبانه روز گذشته ۵ بیمار کرونایی جان باختند تا شمار جان باختگان از این ویروس در استان به هزار ۳۷۵ نفر برسد.

او با بیان اینکه نتایج  آزمایش کرونای ۳ بیمار دیگر طی شبانه روز گذشته در استان مثبت بود افزود: شمار مبتلایان از ابتدا به ویروس کووید ۱۹ در استان همدان به ۹ هزار و ۶۱۶ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۲۶۳ نفر با علائم ویروس کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند که ۴۴ نفر از آن‌ها در بخش عادی و ۱۷ نفر در بخش ICU بستری شدند.

info corona news 28 9

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۶ بیمار کرونایی بستری شده با وضعیت وخیم در بیمارستان های استان داریم اظهار داشت: از بیماران شناسایی شده در استان ۲۶۲ نفر غیر بومی هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان بر حضور نیافتن در تجمعات تاکید کرد و گفت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در شهرستان اسدآباد ۳۳۵ نفر، بهار ۵۴۹ نفر، تویسرکان ۵۹۰ نفر، رزن ۳۷۰ نفر، درگزین ۱۶ نفر، فامنین ۱۷۰ نفر، کبودراهنگ ۵۹۹ نفر، ملایر هزار و ۸۰۳ نفر، نهاوند هزار و ۷۸ نفر و همدان ۳ هزار و ۶۹۶ نفر به این ویروس مبتلا و در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز