معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان:

۱۲۰ واحد صنفی گرانفروش به تعزیرات همدان معرفی شدند

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۱:۵۵
کد خبر: ۱۱۰۶۴۷۴
۱۲۰ واحد صنفی گرانفروش به تعزیرات همدان معرفی شدند
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان، گفت:۱۲۰ واحد صنفی گرانفروش به تعزیرات همدان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، داریوش صفاری با تأکید بر اینکه تمرکز بازرسی‌ها در بازار یلدا در واحدهای میوه‌، مرغ، آجیل و خشکبار و شیرینی فروشان است، اظهار کرد: با هر گونه تخلف در واحدهای صنفی به شدت برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه شرایط کرونایی بر روی بازار تأثیر گذاشته است، تصریح کرد: با توجه به وجود ویروس کرونا و اینکه مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و مانند سال های گذشته دورهمی ندارند و همچنین افزایش قیمت برخی کالاها باعث شده خریدها کاهش پیدا کند.

صفاری با تأکید بر اینکه روزانه ۲۰ تن تخم‌مرغ در بازار توزیع می‌شود، افزود: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ در بازار همدان ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است و در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ امروز ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان است، یادآور شد: ۲۵۰ واحد مرغ فروشی در همدان وجود دارد و نباید تخلف یک واحد را به تمامی فروشندگان تعمیم داد این درحالیست که از ابتدای تیرماه تاکنون قیمت مرغ و تخم مرغ در همدان نسبت به استان های دیگر کمتر بوده و کنترل و نظارت بالا بوده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تأکید بر اینکه به تمامی شکایات مردمی رسیدگی می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم هر گونه تخلف یا شکایات خود را با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند تا رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه در هشت ماهه امسال ۹۷ میلیارد تومان تخلف به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده است، گفت: ممکن است به علت کمبود نیرو رسیدگی به شکایات طولانی شود اما قطعاً به تمامی آنها رسیدگی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز