جانشین فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد:

کشف ۷۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در همدان

۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۲۱:۲۹:۴۰
کد خبر: ۱۱۰۸۰۸۸
کشف ۷۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در همدان
جانشین فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۷۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سردار سلمان امیری در تشریح کشف این محموله قاچاق افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، حین گشت زنی در یکی از مسیرهای فرعی شهر همدان به چهاردستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و دستور توقف صادر کردند.

وی افزود: ماموران با توقیف و بازرسی از کامیون ها ۷۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال را کشف کردند که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه از کشف ۲۲ تن و ۹۰ کیلوگرم خوراک دام ( کنستانتره) قاچاق و فاقد مجوز به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان بهار خبر داد.

سردار امیری توضیح داد: ماموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل و پایش مسیرهای ارتباطی یک دستگاه کامیون در مسیر همدان به غرب کشور مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، کنستانتره دامی قاچاق و بدون مجوز قانونی که از استان‌های جنوبی بارگیری و به قصد انتقال به استان های غربی حمل می شد، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز