نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

جذب ۷ میلیارد تومان اعتبار ویژه استخر شهرک طالقانی و زمین چمن استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند

۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۱۳:۰۱:۱۷
کد خبر: ۱۱۰۹۸۰۲
جذب ۷ میلیارد تومان اعتبار ویژه استخر شهرک طالقانی و زمین چمن استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی از جذب ۷ میلیارد تومان اعتبار ویژه استخر شهرک طالقانی و زمین چمن استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشدار مرکزی نهاوند و جمعی از مدیران و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از پروژه های ورزشی شهرستان بازدید کردند.

علیرضا شهبازی در بازدید از زمین چمن استادیوم شهید فرزاد سلیمانیان، اظهار کرد: در راستای تسریع در روند اجرایی پروژه های ورزشی شهرستان طی دیدار اخیری که با وزیر نفت صورت گرفت ۷میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان نهاوند جذب کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت احیاء زمین چمن استادیوم شهید فرزاد سلیمانیان مبلغ ۲ میلیارد تومان از این اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است تا بتوانیم بخشی از دغدغه های ورزشکاران و فوتبالیستان جوان شهرستان را رفع کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: استخر شهرک طالقانی یکی دیگر از پروژه های نیمه کاره شهرستان است که مبلغ ۵ میلیارد تومان برای آن اختصاص داده شده است لذا امیدواریم پیمانکار پروژه نسبت به جذب اعتبار تا پایان سال مالی اقدام کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر با محوریت استاندار محترم همدان و مجمع نمایندگان استان همدان وفاق و همدلی خوبی در راستای توسعه استان همدان وجود دارد.

در ادامه این بازدید حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: برآورد هزینه برای احیاء زمین چمن استادیوم شهید سلیمانیان انجام شده و لایروبی چاه نیز با توجه داشتن مجوز برای تامین آب در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: در خصوص استخر شهرک طالقانی نهاوند که از محل اعتبارات وزارت نفت در حال احداث است خوشبختانه نسبت به سایر پروژه ها پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و تاکنون از محل اعتبارات این وزارت خانه 1 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار تزریق شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرنشان کرد: از استاندار محترم و مجمع نمایندگان استان همدان که در راستای جذب اعتبارات ملی یاریگر مسئولین استان هستند تشکر می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز