رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان خبر داد:

آغاز برگزاری آزمون راهنمایی و رانندگی در استان همدان

۱۳۹۹/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۱:۴۴
کد خبر: ۱۱۱۱۵۴۵
آغاز برگزاری آزمون راهنمایی و رانندگی در استان همدان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از آغاز برگزاری آزمون راهنمایی و رانندگی در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ علی فکری با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرستان های استان همدان در وضعیت قرمز سپس نارنجی برگزاری آزمون ها طبق مصوبه ستاد کرونا لغو شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۱۰ هزار متقاضی دریافت گواهینامه این استان در صف انتظار برای شرکت در آزمون بودند که هم اینک با توجه به زرد شدن وضعیت کرونا در همدان این آزمون ها در حال برگزاری است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان بیان کرد: با توجه به بالا بودن تعداد متقاضیان دریافت گواهینامه رانندگی بنابراین در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر در پنج شهرستان دارای وضعیت زرد کرونایی در حال برگزاری است و پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از تجمع و شیوع کرونا رعایت می‌شود.

سرهنگ فکری افزود: ۴۲ آموزشگاه با حدود ۷۰۰ نیرو در این استان فعال است که شیوع کرونا کسب درآمد این آموزشگاه ها را با مشکل مواجه کرده بود و هم اینک فعالیت این آموزشگاه ها نیز از سر گرفته شد.

وی ادامه داد: روزانه ۷۰۰ تا یک‌هزار نفر به مراکز تعویض پلاک و شماره گذاری مراجعه می کنند با این وجود از شهروندان انتظار می رود برای پیشگیری از شیوع کرونا بر اساس نوبت تعیین شده با در دست داشتن همه مدارک لازم در مراکز شماره گذاری حضور یابند و از آوردن همراه به این محل خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز