استاندار همدان:

استان همدان در وضعیت زرد قرار دارد / تعطیلی مشاغل گروه‌های ۴ تمدید شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۳ - ۱۴:۰۹:۴۰
کد خبر: ۱۱۱۳۸۵۳
استان همدان در وضعیت زرد قرار دارد / تعطیلی مشاغل گروه‌های ۴ تمدید شد
استاندار همدان با بیان اینکه تعطیلی مشاغل گروه‌های ۴ تمدید شد، گفت: استان همدان در وضعیت زرد قرار دارد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ضمن تقدیر از کادر بهداشت و درمان و همکاری خوب مردم گفت: مردم سراسر استان طی این چند ماه که ویروس کرونا شیوع داشت همکاری بسیار خوبی با ستاد استانی مقابله با کرونا داشتند که قابل تقدیر و تشکر است.

وی گفت: استان از وضعیت قرمز خارج شده است، اما ضرورت دارد که پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری فیزیکی و زدن ماسک به‌طور جدی رعایت شود.

استاندار همدان: طبق آمار دانشگاه علوم‌پزشکی همچنان دلیل اکثر مبتلایان به کرونا تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی است.

وی گفت: همراهی و همکاری سپاه پاسداران و اجرای طرح شهید سلیمانی در کنترل و پیشگیری از کرونا نقش بسزایی داشت که ستودنی و قابل تقدیر است.

شاهرخی تصریح کرد: سپاه و بسیج استان در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان نقش برجسته‌ای در مبارزه با کرونا  ایفا کردند.

وی با بیان اینکه مشاغل گروه‌های ۴ در این‌هفته نیز در سطح استان   تعطیل هستند، افزود: مشاغل گروه‌های یک، دو و سه، می‌توانند با فعالیت خود ادامه دهند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه آموزش مدارس، دانشگاه‌ها، آموزش عالی، موسسه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه تعطیل هستند‌، گفت: غیر از نمازهای جمعه، کلیه اجتماعات و مراسم آیینی و مذهبی تعطیل هستند.

وی افزود: فعالیت مشاغل گروه چهار ( از جمله بوستان‌ها و مراکز تفریحی،  ورزش‌های پر برخورد، ورزش‌های آبی و استخر‌های سرپوشیده) در استان ممنوع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز