رئیس هیئت اسکواش استان همدان خبر داد:

حضور تیم اسکواش همدان برای اولین بار در لیگ اسکواش کشور

۱۳۹۹/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۷:۳۸
کد خبر: ۱۱۱۵۰۹۷
حضور تیم اسکواش همدان برای اولین بار در لیگ اسکواش کشور
رئیس هیئت اسکواش استان همدان از حضور تیم اسکواش همدان برای اولین بار در لیگ اسکواش کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، اسدالله ربانی مهر با اعلام این خبر، گفت: برای اولین بار، تیم اسکواش استان همدان در مسابقات لیگ دسته یک اسکواش کشور حضور خواهد یافت و این یک خبر خوب برای بازیکنان اسکواش استان همدان است که بتوانند با انگیزه بیشتر در تمرینات و مسابقات شرکت کنند.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان، گفت: استان همدان ظرفیت های خوبی در حوزه ورزشی دارد و باید با برنامه ریزی درست و اصولی سعی شود از این ظرفیت ها استفاده کرد و امروز اسکواش در استان همدان با یک برنامه ریزی درست و اصولی در مسیر پیشرفت قرار دارد.

ربانی مهر گرفت: اسکواش رشته ای بانشاط و پرهیجان است و با برنامه ریزی و اطلاع رسانی مناسب سعی داریم زمینه جذب نوجوانان و جوانان را در این رشته داشته باشیم و هم اکنون استقبال خوبی از این رشته ورزشی در استان همدان را شاهد هستیم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان، گفت: کسب رتبه دوم کشوری ارزیابی هیات اسکواش استان و رتبه اول و دوم دو ورزشکار همدانی رشته اسکواش در مسابقات مجازی اسکواش کشور در کنار حضور یک تیم از استان همدان در مسابقات لیگ یک اسکواش کشور سه خبر خوب هیات اسکواش استان همدان در یک هفته اخیر بوده است و تلاش می کنیم هر هفته یک خبر خوب برای اسکواش استان همدان داشته باشیم و احساس می کنم در آینده همدان یکی از قطب های اصلی اسکواش کشور باشد.

وی اضافه کرد: از همکاری خوب سازمان مدیریت، شهرداری همدان، اداره کل ورزش و جوانان و عوامل هیات در جهت توسعه اسکواش استان کمال تشکر را دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز