نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

ادامه عملیات اجرایی نهرشعبان نهاوند با ۱۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۸:۵۷:۳۱
کد خبر: ۱۱۱۶۰۲۷
ادامه عملیات اجرایی نهرشعبان نهاوند با ۱۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شد
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: ادامه عملیات اجرایی نهرشعبان نهاوند با ۱۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در پنجمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ، با اشاره به مطالبه مردمی و کشاورزان نهاوندی در خصوص اجرای «بتنی کردن نهر شعبان» گفت: خوشبختانه طی پیگیری‌های صورت گرفته از آنجا که این پروژه در سالهای گذشته به دلیل کمبود اعتبار نیمه کاره رها شده است با تامین ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق بانک کشاورزی عملیات اجرایی بتنی کردن کلیه انهار فرعی نهر شعبان به زودی آغاز می شود.

علیرضا شهبازی در ادامه افزود: طی هفته آینده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور را به شهرستان می آوریم تا با ارائه طرح های اشتغالزا در شهرستان از تسهیلات این صندوق برای ایجاد اشتغال و بنگاه های زود بازده جهت رفع بیکاری جوانان شهرستان استفاده کنیم.

نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با تمامی مدیران عامل بانکها کشور ارتباط خوبی داریم و در راستای حل مشکلات مردم و جوانان شهرستان بدنبال اخذ مجوز و تسهیلات از این بانکها هستیم.

وی تاکید کرد: هرکس برای اشتغال جوانان شهرستان تلاشی کند و شغلی ایجاد کند بنده به عنوان خدمتگزار مردم دستش را می بوسم.

شهبازی در پایان گفت : تفاهم نامه بانکها برای سرمایه گذاری در قالب ماده ۵۶ پروژه سدگرین در حال انجام است ، که بر اساس این تفاهم نامه بانک کشاورزی در قالب کنسرسیوم با بانک‌های صادرات و یکی دیگر از بانک‌ها در این بحث ابراز تمایل کرده‌اند؛ که منتظر صدور مجوز این کار از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور هستیم تا در قالب ماده ۵۶ بانک‌های عنوان‌شده بتوانند در حوزه سرمایه‌گذاری سدگرین ورود کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز